|
|
|
|---|---|
D-diddy |
Hallå. Är det någon som vet om vart man kan vända sig med sin ögonsten om man har konstiga fel som missljud, och bor i Örebro. (inte Carlson bil. dom är så dyra att dom nästan tar inträde till bilhallen;) Tack på förhand David. |
|
Bil&Elservice på Pappersbruksallen. Dom är klockrena har servat krutis där flera ggr. Tror dom har semester dock. Mvh Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bil& El har åter öppnat :)) första rep var en Ferrari 308 ?? "Magnumferrarin" som inte laddade fint att börja med efter semsestern.rätt så mycket just nu men duktiga och pålitliga, Sedan finns Douglas autoservice eller nått sånt. också mycket duktig på BMW. fd verkare på auktoriserad BMW verkstad i Storå. ///MVH Hasso Länk |
|
Mm.. jag såg den där silvriga.. men jag trodde det var en 328? I alla fall, jag säger det igen: Bil&El. Trevligt bemötande, ovch verkar vara kunnig personal. Dessutom betydligt roligare pris. Har för mig 432+moms/timme mot Carlsson Bils närmare 1000+moms/timme. // CLiFF |
|
changco |
tyvärr ligger dom 1månad efter med jobb, ringde nyss hade tänkt och lämmnat in min bil där, men icke, blir carlssons och tömma bankkontot. Bil& El och carlssons är dom ända i örebro som har rätt utrusting för att fixa knepiga fel :/ |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
men finns inte douglas kvar? har för mig att han var både bra och billig när jag använde hans tjänster för 4-5 år sedan. eller har något förändrats? har för mig att firman hette douglas autoservice eller nåt sånt. mvh Johan |
changco |
nejdå han finns kvar dom har 2anställda dock har dom semester till den 24e Autoservice i Örebro heter dom nu och ligger vid Signalgatan 9 |
|
Om ni inte vill lämna in bilen på BMW Örebro, och det vill man inte pga skitdåligt bemötande och hutlösa priser, så kan man alltid lämna den till BMW Karlstad. Betdligt trevligare verkstad. Ska själv in på Bil- & Elservice den 25:e. /Jörgen -- Merit: Har växlat ner till 3:an i 160km/h med en orginal Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
D-diddy |
kan bara hålla med om deras beteende på BMW i Örebro. ;( fråga till lypsylatex, var det en 5vxl 240 :) och var det bara kopplingen som sa pang?? Själv har jag lyckats med konststycket att försöka motorbromsa en saab V4 (med frihjul) in i en kurva i skogen. det vart mer skog och mindre kurva än jag tänkt mig när jag låg och snurrade på taket. Bilen var bara att vända rätt och köra vidare. David |
|
D-diddy, det var en Volvo 244GL med elektrisk överväxel. Den gick att dra till 160km/h på 3:an om man verkligen, verkligen ville och hade raksträcka för det så jag tänkte (ung och dum som jag var) att det ska väl f-n gå att växla ner till 3:an i den farten också. Det blev _enbart_ pulver kvar av lamellerna, men ingenting annat gick sönder. :) /Jörgen -- Merit: Har växlat ner till 3:an i 160km/h med en orginal Volvo 240. Kopplingen sa pang. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.