AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
437

Ess Tuning på 320

NOLL7NOLL
Ok jag har tittat i sök inlägg men lyckas inte få ngt riktigt svar. Jag älskar min 320 och vill inte köpa ny utan vill få upp effekten. På Ess:s sida står det att man kan få upp 320:n till 215 hästar.Men ryktet säger att det inte fungerar på alla 320 utan att de endast vänder sig till bilar fabrikerade för den Amerikanska markanden. Stämmer det eller kan jag ta 40 000 och åka dit med min bil.

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
NOLL7NOLL: Det bästa är att skicka iväg ett mail med frågan till ESS. Jag har själv varit i mailkontakt med firman tidgare och fick snabba och givande svar.

Sales: sales@esstuning.com
Technical help: support@esstuning.com

roadZter
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nollsju0: Betr amerikanska bilar och E36 gäller det endast M3orna. din 320 kan du nog få till en sats. Maila Hans@esstuning.com och hälsa från mig så är det nog ordnat i ett nafs.
Mvh
Asken
NOLL7NOLL
Tackar dannez. Har dragit iväg ett mail, så får vi se vad de säger.
NOLL7NOLL
Tackar Asken...¨
Då kanske man kan få lite extra kul i sin bil i alla fall. Ska besikta den i oktober så det får bli efter det... Kul :D
Aldric
215 hk i en 320i = sleeper som heter duga :)
NOLL7NOLL
Kanske man ska sätta tillbaka 320-märket så kan man överaska lite vid rölyset.... Hur är det sedan.. kan jag öka effekten ytterligare om jag tryckt på de sakerna... vill upp i 250 hästar.. tror ni de kan hjälpa mig med det oxå...
NOLL7NOLL
Fick svar idag... 39 000:-
Det skulle gå bra.
Då är det bara att vänta till besiktning o sen lämna in den. Äntligen något kul att se fram emot. 3 dagar semester och 60 hästar rikare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.