|
|
|
|---|---|
| Är det nån mer än jag som skall dit ikväll och piska lite saabar? | |
|
Du skulle ha varit i GBG, Blackrace. Över hundra bilar som körde :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
tjena Lidberg. vi var där med den blå impresan med vita 18" BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
lidberg >> Jag ska dit även jag o piska saabar o turbo volvos... Jag o du en match kanske? =)) BMW följer inte utvecklingen... Dom LEDER den!! |
|
|
Spiralkinder: Är det du som har den gröna m5:an? Skulle vara kul att se hur mycket det skiljer mellan en 540 och en m5:a. Ekman: Jag såg dej allt. Ticco: Du får komma upp nån helg och köra lite. Skulle va kul att få kolla närmare på din bil. |
|
|
Jag var på Båberg även jag. Åkte med den Vinröda 200sx:en med svart front och supra vinge. Den bilen var det ingen som rådde på iallafall.. =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Mean machine: berätta mer om den vinröda.. bör vara mellan 350-400 i den eller? vart bor killen som har den? BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Vad var det för 200sx, S13 eller S14? 350-400 låter väldigt mycket... //Ticco www.ticco.com |
|
|
lidberg: Tycker det är lite för långt bort för att åka lite svartrace. //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.