|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
| Har Polisen verkligen så många "gamla" bilar ? Saab 900 , Volvo 240 ??? | |
| Hmm nästan inga Volvo 850 och inte en enda Volvo v70 den där listan vår nog inte årets... | |
|
Jag undrar just det Chevrolet AERO?? Länk |
|
|
ASTRO menade jag ;-))) Länk |
|
|
Verkar vara en gammal lista, Saab 900 Gli har mig veterligen inte gjorts sedan 1984. My Bimmer is my mistress |
|
|
Det går ju att kolla regnumren via Bilregistret om man är intresserad. My Bimmer is my mistress |
|
|
Den där listan var verkligen inte särskilt uppdaterad/komplett. Har en granne som är trafikpolis och det händer att han kommer hem på rasterna med civila polisbilar/motorcyklar, men ingen av de jag lagt märke till fanns med i listan, hehe :) ______ Martin Den röda raketen: Länk |
|
|
vet att span o krim ibland hyr inbytesbilar till fina priser för att "smälta" in lite mera...sett både 80-tals mazda 323 och gamla mercor men aldrig en BMW... Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Är det överhuvudtaget någon som orkar spana efter alla dessa bilar när de är ute och kör? Min princip är enkel: 1. Jag och bara jag är ansvarig för framförandet av mitt fordon. 2. Kör jag för fort så är jag medveten om det och har själv bestämt det. 3. Åker jag dit så är det mitt egna fel. Så enkelt är det. Inga löjliga spaningar efter civila polisbilar, inga menlösa SMS som varnar för fartkontroller. Kör som en man eller sälj bilen och åk buss istället! Gör det med stil. |
|
|
Listan är jättegammal! Oup 003 röd audi 100 Gotland Såld för minst 4 års sedan till privatperson HELLRE OMKOMMEN OCH BORTKÖRD ÄN BORTKOMMEN OCH OMKÖRD |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.