|
|
|
|---|---|
|
Kola på denna: Länk _____________________ ds87 = E32 Galen!!! (OO=00=OO) _____________________ | |
|
fel länk, här är den rätta: Länk _____________________ ds87 = E32 Galen!!! (OO=00=OO) _____________________ |
|
|
Sorry, här är den rätta länken: Länk _____________________ ds87 = E32 Galen!!! (OO=00=OO) _____________________ |
|
|
Hur många trådar har Don_Salvatore startat nu, med innehåll liknande: "Kolla denna..." "Vilken fet..." "Vad tror ni om denna E32 -87..." "Spana länken..." osv? Inget ont i det, men kanske en god idé att fortsätta på samma tråd istället? |
|
|
Han har ju ett brinnande intresse, det är väl inget fel i det och antalet trådar spelar väl ingen roll? Jag tycker det är bra att han har ett stort intresse för något, så bara fortsätt och starta trådar don-salvatore87. |
|
|
Jag gillar salvatores små inlägg med pigga bilder ! Alltid inspirierande ! Fortsätt gärna med bilder ! Själv blir jag bara förvånad över HUR salvatore lyckas hitta alla bilderna , man orkar ju inte leta själv direkt så att få dom serverade är ju som grädde på moset. :-) |
|
|
Hehehe... den var GRYM! ;) Nu vet jag vad Highlinen saknar... förutom en stum bromspedal då... :( PEPITATEJP!!! :) :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.