|
|
|
|---|---|
|
Spana in dem här: Länk . Helt klart dem snyggaste pedaler jag sett. Försöker lista ut vad som står på dem...racing någonting? Vem är tillverkaren? Det står simoni i bakgrunden men hittar ingen med det nament som tillverkar biltillbehör... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
Lite väl mycke krom för min del.. Tänk bara hur tråkiga dom ser ut effter att man har trampat lite på dom med sand och skit under skorna.... Gött att åka BMW |
|
|
Länk Simoniracing. "Someone once told me i spelled like a danish man. scch...don't tell. ;)" |
|
|
Hamann pedaler är snyggt annars, jag hade det i min tidigare M3'a. De där Simoniracing pedalerna kan nog se slitna ut fort som baggen sa, eftersom de har kromfinish. Bild på Hamann pedaler: Länk Monterade i M3'an: Länk /Wille |
|
|
Kolla här! Länk (www.simoniracing.it/us) De tycks dock ha ändrat designen en aning på de små pedalerna jämfört med bilden från BM Town.... Mvh /Pewe |
|
|
Tack för länken!!! Det verkar finas en svensk distributör oxå. Har meijlat för detaljer. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.