|
|
|
|---|---|
|
inkl.lite rostarbete på 520i-89.Någon som kan rekommendera en bra lackverkstad i Værmland,Bohuslæn eller Dalsland. Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. | |
| Ca 8000:- | |
|
Seriøst menat,finns det inga BMW ægare i dessa læn som har lackat om bilarna sina? Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. |
|
|
Wafab bil, som säljer SAAB och Opel i Karlstad har en jävligt duktig lackverkstad, med shysst utrustning. Jag har lyckats deala fint med dom, men det är ju inga garantier för att dom kan fixa det billigt. För min del har det vart lite småjobb. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
SAngthip::::Jag fick min repad för ca 2år sen.Lämnade in den på bmw eftersom de gick genom försäkringen.Då lackera dem allt förutom speglar och kofångare fram o bak.Detta va då en 525 touring.På kvittot för arbetet och lackeringen stod det 28995:- Då hade jag också lite rost på ena bakskärmen.Ytterst lite.Så till Bmw lämnar du inte in den,om du inte vill betala skjortan =)) Hade jag inte gjort iaf om jag hade fått betala själv. Drive Like U Stole It!!!!! |
|
|
Seriöst kan hel hellackering inte kosta 8.000- - med grundjobb etc.... du får räkna minst 25.000 förutsatt att det inte är så mycket demontering samt riktning och rost. Att lacka sin bil svart hos ngn man inte känner är lika smart som att renovera ett våtrum / badrum på samma sätt. Om du ändå skall lägga ner pengar gör det ordentligt annars ångrar du dig...... Ett exempel - har en GOLF1 Cab som jag skall lacka om. DINBIL tar 28.000 utan demontering och rost/riktning medan jag får det för ca 20.000 på en av BMW aukt. och rek. lackfirm....... |
|
|
Jepp, jag lckade min huv svart för 2000 drygt o det blev inte bra.... Glöm inte att noga syna det som de har lackat direkt efteråt... Det tog mig en månad innan jag upptäckte felet, men min nya lackförseglare såg det på 30sek blankt.... Länk |
|
|
Har du tur och hittar en "garage/hemma" lackare som är duktig på sin sak, så kan du kanske deala till dig runt +/-10000:- om du har tur. Gör grundarbetet själv, så kan du ev. få det några/någon tusenlapp billigare. Nord |
|
|
2000 spänn! 2 kulörs hellack. Reportage kommer... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Tack till alla,ha en trevlig helg.Hade ræknat med runt 30 då det ju ska bli bra också. Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. |
|
| Kilen: Offtopic men va i hel*ete gör du på din anvädarprofils bild... Det ser ut som nåt man brukar göra i sin ensamhet efter morgon kaffet :) | |
|
tur man kan sånt me lackering själv då blir det billigt och bra... Once a beamer allways a beamer Länk |
|
|
Måsste bara säga en sak till. Roller o rustafärg!! Nord |
|
|
deejaywasp: Jag tror Kilen tränar bröst i en PecDec(?) maskin.. men visst ser det ut som han lägger en kabel längre än Polenkabeln.:-) Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.