|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tack för en trevlig eftermiddag allihopa! Jag kom hem trots motorproblem och den kantstensskrapade fälgen lyckades jag fixa med stora rundfilen. =) Finns det möjlighet att skicka de bilder jag tog på träffen till BMW Power så alla kan få se? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Motorproblem? :O Nu vill vi som inte var där ha en utförlig redogörelse för träffen! :) Hur många bilar kom? ///M |
|
|
kort resume om vad som hände :Länk "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Jag kan bara säga att ni som inte kunde komma till Jönköping i helgen som var så kan jag bara säga att ni gick miste om mycket trevlig dag med fina vinster som Z3 Maria hade fixat fram C:A pris på alla vinster var runt 15.000:-. Själv så har inte jag och tanten ngn Z model så vi fick ha hand om lottdragningen så att det gick rätt till från en utomstående person. Denna träff som Z3 Maria, Askåsen och defiant hade ordnat var i sin helhet klockren träff, och vägen som vi åkte på var en fin väg och hoppas nu att bilder och filmer kommer att läggas ut av Micke Olsson och det tror jag att många skulle uppfatta som riktigt trevligt, jag hoppas ju att vi kan få vara med på fler stycken träffar som medhjälpare. Jag säger bara en gång till att ni som inte kom missade verkligen en kanontrevlig dag med fina bilar och mycket trevliga personer. Jag hoppas att resan hem för samtliga bilar gick bra. 850 Jaa sån är jag -------- |
|
| Ett jättetack får inte glömmas till paret Simba, Sveriges bästa Z fan. Det var inte bara lotteriet som sköttes av dem utan de såg även till att inget kom ivägen för Z bilarna. När vi körde crusingen så hade jag en 30 år gammal rostig Peugeot 2 meter bakom mig. På dessa 2 meter tryckte Simba in sin 850 och bromsade bort Peugeoten. | |
|
Kan bara hålla med askåsen om att Simba verkligen är ett tillskott på våra träffar, inte första gången och inte heller sista hoppas jag... "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Låter som om ni hade trevligt! Nästa gång får jag se till att massa mig dit! :) __ Länk |
|
|
Håller med .... ett STORT tack för hjälpen Simba ! Länk |
|
|
Ja, efter att äntligen ha hittat alla vid Gyllene Uttern så kan jag enbart hålla med om det var en MYCKET lyckad eftermiddag, enbart lovord från mig till er alla som ordnade det. Även Simba med 850'an! Jag bugar och bockar ghjkl(Aj!, slog pannan i tgb bordet!). ( Miniräknaren som var ett av MÅNGA priser passade i facket mellan stolarna:-)) ) Väl mött och jag hoppas vi syns igen, jag kommer i alla fall till 1 sept träffen vid drottningholms slott. /Peter |
|
|
Askåsen! Vad gör man inte för att hålla ihop gruppen *L**L**L**L**L**L* 850 Jaa sån är jag -------- |
|
| Plus och skydda Z bilarna från utomjordingar (Peugeoter).................. | |
|
Askåsen! Hade resten av familjer lika trevligt som vi 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Något sen vill även jag tacka för en mycket trevlig träff... Det var många mil att åka, men det var värt det. Vår vän mr Tomas Hall (eller hur var det) från CS, fick problem på vägen med en fläktrem som gick av, men då jag inte hörde något mer antar jag att det löste sig till sist. Nåja kör man Porsche kan man kanske inte räkna med tillförlitnighet... :-) Hoppas Du kom hem i vettig tid Tomas Nu saknar man bara en spygörn Volvo 940 Turbo med gigantisk lådbilsvinge och 22 tums fälgar!!!! Gud vad den var ful!!! /Caspar |
|
|
...även Strömstadsbilen kom hem fram på natten... Tack allihop för en trevlig dag... Vi ses förhoppningsvis till våren när solen och värmen lockar fram oss "taklösa". / Klevarn |
|
|
Nu tänkte jag höra om det är ngn här som inte vill ha sitt reg-nr med på bilderna från lördagen så maila mig så kan jag sudda ut dom innan jag försöker lägga upp dom på min sida.... 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Simba: Inga problem, låt det sitta. Det är ju inte direkt hemlig info. Ser fram emot att se bilderna /Caspar |
|
|
nu har jag lagt ute lite av bilderna på min sida och hoppas nu at det alla kommer in där... www.peter37.tk 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Här kommer reportaget som JP gjorde vid Gyllene Uttern. Länk |
|
|
Simba: Kan inte öppna adressen. Var den korrekt?? /Caspar |
|
| Funkade fint för en stund sedan men .tk-adresser har en viss förmåga att vara instabila. Bara att försöka senare ... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.