AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.460

Z3-träff i jönköping, en grym en...

Sida 1 av 3
Visa användare
27
stgu2305
BMW Z3 1,9 -96
Titta in på "sammankomster och träffar" för mer info.

Detta kan mycket väl vara säsongens sista "STORA" Z-träff

MBA
(muy bien aptado)
stgu2305: såg att du är från Uppland. Då blir du säkert även intreserad av Stockholms mötet 1 septemebr...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Här ett flygblad om träffar, framtida klubb etc - sprid bladet till samtliga Z ägare i vårt land och våra grannländer.

Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
"Marias" förslag på program vid Z-träffen i Jönköping.

Med tanke på träffen ....

1. Träffpunkt Atollen

2. Åka till Gyllene Uttern - Gränna hamn

3. För dom som är intresserade att få sin vackra pärla att glänsa, så har jag pratat med Daniel Rodal
på Tefcar här i Jkpg. Han har preliminärt lovat att visa/lära oss hur vi ska få den otroligt fina finishen
på våra älsklingar.

3. Jag har pratat med Stig Andersson som anordnar motorträffarna på Taberg stopp, han tyckte vi
skulle komma dit upp och glänsa en stund ... ja, varför inte ?

4. Därefter (för dom som vill) känna lite på dom starka krafterna som finns under huven ?

5. Äta något gott, pizza/kebab kanske ?

6. Fler förslag tack :-) kvällen är ju lång ....
Någon form av tävling eller liknande kommer ev. att anordnas.

Deltagare som medverkar kan därmed få chansen att vinna fina vinstpriser som är från BMW Jönköping.

Titta oxå in på "BMW träffar och sammankomster" för mer info.

Länk
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Just nu har jag statusen och räknat ut att 11 st kommer till Jönköpingsträffen, men det är en vecka kvar att anmäla sig!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Är det anmälningsplikt till träffen...??

Känns som om de 33 milen från Stockholm blir lätt väderberoende. Det blir inte samma grej i spöregn...

Så detta är en eventuell anmälan

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Inte bindande anmälningsplikt men det är alltid bra som lite indikation på ungefär hur många som kan komma. Regnar det så är detta ingen höjdare, cabben går ju att dra upp men...........

Vi hoppas att vädermakterna är på vår sida.
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Om vädret håller så är jag med, körandet är väl helt ok, har stått ut med det mesta då Z'orna har rullat närmare 3000 mil senaste året.... :-) Men en ute träff i hällregn...

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Programmet för träffen.

Länk
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Hörde att det bara varit 5 bilar på senaste träffen i J-köping.. Kommer det fler denna gång. 5 bilar kan jag nästan skramla ihop i kvarteret, så lite bättre uppslutning hoppas jag på om man skall kränga 70 mil under dagen...

Hur ser det ut?? Maria & Askåsen (Ni verkar vara arrangörer)

/Caspar
Arrangörer = Askåsen, defiant, och jag.

Jag pratade med Jan (defiant) igår och han sa att han fått indikation på att 15 st. visat intresse. Sen hur många som slutligen kommer kan man inte veta.

Vi hoppas naturligtvis på att så många som möjligt vänder den kraftfulla och utmanande Z-fronten åt Jkpg på söndag :-))

Mvh
Maria

Länk
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Jag kommer också!
Om vädret tillåter vill säga, jag har lite läckage(snyft).

/Peter

As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Det är en kanonträff fär alla Z:or som inte får missas. Ett späckat program med massor av programpunkter. Lappa gärna andra Z bilar med programmet så de får upplysningen innan träffen.

Länk
Visa användare
269
defiant
Z3 2,8 1997 roadster RÖD
Cruise kartan för Jönköping den 17:e, finns i 3 version, välj en bara..

Länk

Länk

Länk

"If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it"
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Är någon sen eller vill meddela något, undra något under träffdagen så går det att ringa 0703-82 83 87
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Askåsen: Länken till programmet verkar stendöd....

/Caspar
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Caspar:

Jag får den att funka - skall jag maila den till dig?
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Askåsen: Gärna mail (fri@tradetech.se), länken fungerade förut, men tänkte printa ut innan jag lämnar jobbet..

/Caspar
As
188
Askåsen
Z3 Roadster 2.2i -02
Vill klargöra några frågor jag fått via mail och tel.

Träffen kostar inget förutom det du köper och äter vid Gränna Hamn. Alla rabattkuponger och presenter till Z-bilar mm som vi fått av sponsorer skall vi på ett rättvist sätt fördela bland Z-bilarna som kommer. Dessa har ett värde på mer än 15.000:- men inga kostnader här heller.

Var exakt Atollen ligger har jag bett Maria lägga ut på tråden och exakt förklara, då hon bor i Jönköping.

Antal just nu som anmält sig komma är mellan 20-30 stycken, det är mycket väderberoende. De har lovat bra väder med sol, vi hoppas på detta.

Träffen är en öppen träff för alla Z bilar.

Här kommer en lite sen vägbeskrivning pga. datorproblem.

Kommer du norrifrån från E4:an kör mot centrum. Ta till höger vid andra rondellen och direkt till vänster är parkeringen. Går ej missa.

Den som kommer söderifrån, kör rakt fram mot centrum. Vid rondellen intill högskolan ta höger och vid trafikljuset sväng höger ... kör sedan hundra meter så ser du parkeringen på vänster sida.

Mvh
Maria

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.