|
|
|
|---|---|
|
ja min fråga är ungefär som rubriken lyder Snart 410 hk 622nm | |
|
borde inte gå på mycket mer än 3000:- på en verkstad.. På e28:orna kostar det drygt 2000:- att få bakvagnsbussningarna bytta. hardyskivan går fort och är enkel att byta.. ///Jesper |
|
|
Stödlager 528.00Kr Hardyskiva 676.00Kr Med Moms vart det 1505.00Kr Bilen vart som ny. BMW 540 touring-95 300Hk |
|
|
Hardyskivan är inte så rolig att byta på V8 för du måste ta ner hela avgassystemet ta bort stödlagret för att ta ner kardanen det tar en stund . |
|
karlerik |
Hardyskivan på 525-89 ,,kepigt att byta eller? Roger |
|
jag är lite bakom när det gäller sånt.... vad är en hardyskiva o vad gör den exakt? V8 rockar fett! |
|
|
Man kan kalla den ryckutjämnare så att man slipper förstöra fina drivlinan.Sitter mellan låda o kardan. mvh//trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
| Hur många mil håller hardyskiva ca? | |
|
till min m3:a gick det på 2500kr inkl arb för hardyskivan och 1500kr inkl arbete för bussningarna bak . MVH TONY ///M3 |
|
|
LME,, det beror ju på körsätt, när jag var ung så kunde det spräckas ett antal på en sommar.Sen kan den hålla bilen ut om du finkör=) mvh//trucker Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Har lite problem med oljud i bakaxeln men vet inte om de är hardyskivan eller klumpen som är kass, de är som ett skrapande ljud som uppstår då man gasar, alltså då man rinner och motorbromsar låter de. Räknar varven och har sig. Någon som vet vad de kan vara? MvH Björn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.