AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
406

Vad ge för en 325 E36 med...

Med ca 15k mil på mätarn och som har ACC, elhissar, elspeglar gärna några finare fälgar och larm? Dem verkar ha rasat som Göran Kropp dem senaste åren! får man ett fint ex för ca 50loppor eller kan man bara ha tur och hitta ett för dem cashen?

Hjälp mig nu att bli en utav er 8)

Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Mycket beror väl på årsmodellen och skicket... men för runt 50 får du en ganska fin. Jag har en 91a som jag anser är i ganska gott skick och den fick jag för ett pris i den klassen...
Ma
55
Mattias Gogman
Fiat 500 Abarth -09
SAAB 9-5 SE 2000
SAAB 9-5 Aero 2005
Jag gav 34 000:- för min 325´a. Min utrustning är bla
ac, el hissar fram, el speglar, m ratt o knopp. stora datorn.
Jag skulle gett han 30k men han renoverade ac till mig så jag gav han 34k. motorn går som en klocka och bilen är i bra skick...förutom lite små repor här o där.

Anti-volvo
Gogman> vad var det fär årsmod på den samt generellt skick? är inte det ett grymt bra pris eller kostar dem så?!

/Rob

Ma
55
Mattias Gogman
Fiat 500 Abarth -09
SAAB 9-5 SE 2000
SAAB 9-5 Aero 2005
Jag har en -92, bilen är i fint skick(Ganska nydligen omlackat).
Den har visserligen gått 24000 mil men BMW motorerna är bra och håller länge. Takluckan fungerar visserligen inte men jag har ju ac. Kan skicka dig några bilder på den om du vill. Jag fick göra en ordentlig lackrengöring och vaxning innan jag var nöjd med den. Jag kände säljaren väl, så det var ett kompis pris...vilket retade upp alla bmw älskare häromkring...illa när någon får köpa en bil billigt...jag hade nog inte vågat köpa en så billig bil av en okänd säljare.

Anti-volvo
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
bara att gratulera!
Det skiljer ganska mycket i pris på 325:or med och utan vanos. (före-93eller 93-95). Men man kan nog hitta ganska fina ex runt 50 om man letar 91-92:or. För fina 93 och äldre är det svårt under 65k. Men det mesta beror på utrustning och skick.
Mattias Gogman: det va jävligt billigt för en e36 325! Det måste tagit ett tag innan du hittade den bilen? Eller? Alla e36or kostar ju minst 45000 kr.
Ma
55
Mattias Gogman
Fiat 500 Abarth -09
SAAB 9-5 SE 2000
SAAB 9-5 Aero 2005
Min polare importerade bilen -97 och sen dess har jag suktat efter den :-) . Han behövde göra sig av med den snabbt för han skulle bli far och behövde nu en kombi. så jag frågade honom vad han skulle ha för den...34000 blev priset :-) Den går kanon och allt fungerar utom takluckan. Har bytt bromsar runt om, startmotorn, baklyse(vita). främre glasen(snart) och lite andra saker. så jag har laggt runt 10000:- till.

Anti-volvo
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.