|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
storken25 |
Matte: Maila mig lite info och vart bilen finns. |
|
->Matte tjena.. har m5 e34 framstolar i den, m5 3.8 bromsar fram o bak kör med diff från 325e30.. själv då ? hur har du löst problemet kring fläkten o kylaren ? några bilder på pärlan ? Länk |
|
storken25 |
Matte: Har mail! Ring mig. Tele nr har du på ditt mail. |
storken25 |
carpimp: Du har inte svart......säg vad du skall ha för bilen! Som sagt....Allt har sitt pris! |
|
-> Storken25 Sorry! Har haft mycket att göra med jobb och tentaplugg! Har du hittat något annat eller är du fortfarande intresserad? Är det OK om jag hör av mig nästa vecka? Fram till dess är det lite tjockt i kalendern... |
|
storken25 |
Nej, jag har inte hiita något än. Hör gärna av dig i nästa vecka! |
|
För tillfället så är den i alla fall inte till salu. Men jag brukar vara ombytlig. Men det märks. Då får ju hålla oss uppdaterade om du får tag i en fin M535:a. =) MVH Morgan. Länk |
|
storken25 |
Skall hålla er informerade. |
|
Låter bra det. =) Jag antar att du dyker upp på stockholmsträffen för E28 den 31:a i alla fall. MVH Morgan. Länk |
|
|
Kan släppa E12an för 30000kr eller 22000kr utan fälgarna.. Intresserade kan maila till mig. Ha de // Bengan |
|
|
Det där är ett slag under bältet. =D Jag är bra sugen på den E12:an. Den ser ju riktigt tuff ut. Men men, du har mail i alla fall. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.