|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
storken25 |
Är det någon som vet? |
|
Här på BMWPower? Blocket.se? Bytbil.com? mobile.de? aftonbladet.se? Bara att prova alla anonnsplatser.... ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Man måste då hålla ögonen öppna och räkna med att det kan ta ett tag. Men det borde ju gå att få tag i. Blocket, bmwpower, tidningar. Det är väl mina favoriter i alla fall. Lycka till. MVH Morgan. Länk |
|
storken25 |
Carpimp: Du skall inte sölja din? |
storken25 |
SÄLJA menar jag! |
|
Nej, inte än i alla fall. Jag trivs så bra med den. Men över vintern så ska det göras en del. Sen ska den bli fin. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
Kanske nån av dessa är intressanta? Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Eller varför inte denna? Mycket brutal. Länk Det är alla jag hittade på just nu i alla fall. Hoppas att du hittar på den du söker, för det är mycket trevliga bilar. MVH Morgan. Länk |
|
storken25 |
Tackar för hjälpen! Vill inte ha Automat, men skall kolla dom andra! |
| Inte för att den har med saken att göra egentligen, men den där E12:an är bland det brutalaste jag sett....! | |
|
Jag håller med dig "Micke80". Hade jag haft pengar så hade jag slagit till direkt. Länk |
|
storken25 |
Carpimp; Du kan få 32000 för din så kan du köpa den. |
|
min faborit var oxo den där E12an BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Nja, jag tror att jag behåller min bil. Trots ett starkt habegär... MVH Morgan. Länk |
|
storken25 |
Carpimp: Säg vad du ska ha för bilen då....allt har sitt pris!!!:) |
|
Storken: Den gröna med 5500 mil på mätaren skulle iaf jag ha köpt om jag skulle ha haft pengar. Du får knappast en bättre M535'a. Den är visserligen dyr men... mvh ///Jonas Länk |
|
storken25 |
Boooze: Han har fått bud på runt 100,000....det hade inte jag tänkt ge. Den är säkert värd det. |
|
Jag har nu varit ute och pyst runt en kväll på stan i bilen. Och även fast den är gammal och gått många mil så är den skön att glida i. =) Ska det va, så ska det va BMW. MVH Morgan. Länk |
|
|
-> Storken Vad är du villig att betala för en E28 -87 med lite trevligare snurra (S38b35)?? |
|
|
Länk Såg ju fin ut. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
Matte. vad värderar du din bil till ? jag blev bjuden 60 000 med 3.6 motorn i men tog inte det |
|
|
-> M536 Tjaa, det är väl någonstans i den trakten antar jag... Vad har du mer än motor i din bil? Något kul i chassit? Bromsar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.