|
|
|
|---|---|
|
Min 323a blev stulen för 1 vecka sen. Idag hittade polisen bilen och saknas gör: Alpina fälgar 16" (7" fram å 8" bak) med bridgestone S02 däck kennwood cd-spelare 5070 främre fjäderbens stag, av märket koni och en massa inredningsdetaljer... ha ögonen öppna om ni erbjuds köpa dessa saker, framför allt 16 tums alpina fälgar! tips kan mailas till mej på: jonas.svensson@home.se mvh Jonas | |
|
Så tråkigt att folk inte kan ge fan i andras saker =( Det var nån amatör som försökte bryta sig in i min bil för ett tag sen. Jag lär ju säga att jag kanske hade tur att det var nån amatör som försöte bryta sig in i den utan och lyckas. Hoppa det fixar sig för dig Mvh Teres ______ bmw323.cbj.net |
|
|
Hej Jonas! Det är jag som är förra ägaren...jag har mailat dig angående bilder och så vill jag korrigera en sak...Fjäderbenstaget är inte av märket Koni,(Koni-märket syftar på stötdämparna)staget är köpt på GA:Lindbergh Import och är ett dubbelrör i aluminium. J-ligt tråkit att höra att den blivit slaktad! :( |
|
|
azkir, registrera de stulna grejjerna här: Länk __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.