|
|
|
|---|---|
| Har denna bilen kanske en dold inbyggd radioantenn?Vart sitter den i så fall? | |
|
sitter integrerat i bakrutan K-Jörgen |
|
|
Jaha ja,anade detta.Vart tycker du att jag ska placera en ny utvendig antenn?Den inbyggda funkar dåligt. Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. |
|
jocker18@home.se |
hmm, okej, fast jag är ensamstående med flickvännen som åker med ibland, "lite" skilllnad kanske? Man kan ha roligt även med 525ór... |
Shogo |
Sangthip: Trist att du ångrar dig, Går dock att ha skoj med en...har tillbringat större delen av sommaren på "bredden" :)(i med tvåan, 4000rpm, stämpla..) Ingen raket rakt fram, (ok..slö som FAN). men komforten e ju utmärkt och iallfall jag (180cm, några extra kilon) sitter bra. men åter till ämnet Har också lite problem med mottagningen, sitter det nån antennförstärkare nånstans som kan strula ?, mottagningen blev nämligen betydligt sämre efter att ha rivit runt lite bakom instrumentbrädan...kan ha råkat pajja nåt. |
|
På min sitter det ett litet antennspröt pålimmat på bakrutan. vet inte om det går att fixa efterhand. Har OK mottagning iaf. K-Jörgen |
|
|
VART SKA JAG PLACERA DEN NYA ANTENNEN????????SOM JAG SA SÅ VAR BILEN TRÅNG OCH J-VLIG OCH DET FINNS INTE PLATS INNE. Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. |
|
|
Kolla först så att antennförstärkaren fungerar, det är inte helt ovanligt att de går sönder (Ja jag har bytt min...). Kolla också att den har ström, den skall matas med +12V från radions motorantennuttag. Många missar att koppla detta när man byter radio. Antennförstärkaren sitter i vänster C-stolpe. För att komma åt den, lossa gummislisten vid bakdörren och dra panelen inåt. Den är stor som ett halv cigarettpaket. Erik ___________________________________________ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Detta var fantastiskt,ska se om jag hittar C-stolpen.Kanske man kan ha roligt i 520i ændå. Less efter 1 vecka med 520i,trång och j-vlig.Ångrar som en hund.Man kan inte ha roligt i 520i. |
|
jocker18@home.se |
jag har urkass mottagning i min med, och då sitter den antenn på taket '(kanske till mobil iofs) för jag har några konstiga hål vid växelspaken. skit samma, lyssnar inte på radio :) Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.