|
|
|
|---|---|
|
Tja har en fråga att slänga ut...har precis tjackat en 528-96 med bandare i...jättekul!? Kass ljud så jag satte i DLS nya magnesium 5,25:or låter fortfarande kass. CD e ju ett måste, (dum fråga kanske) men blir det bra om man snokar rätt på en org. CD eller ska man sätta in en standard Sony istället? (vill kunna anv. rattfjärren) Tack på förhand för synpunkter /Calle | |
| Tror inte någon billig Sony har mycket bättre ljud än orginalstereon. | |
|
Sony har, åtmonstone på de billigare modellerna, kass radiomottagning. Kommer inte att köpa detta märke nästa gång. |
|
|
Till Callo: Jag har precis en sån bil som du har o jag har samma problem! Jag köpte en Blaupunkt enkel-CD, tog ut orginal stereon, satte in Blaupunkten men en konsol. Resultatet blev att ljudet blev 3 ggr så bra (hade precis installerat nya 5.25) som innan...men tyvärr blev det 3 ggr så fult..luckan som annars är över bandenheten gick ens inte att stänga. Men om man inte bryr sig lika mycket om utseendet spelar det ju ingen roll...men jag gör! Så därför har jag beslutat att behålla org.stereon o istället installera en växlare, hittade det här via ett tips här på forumet: Länk Det verkar schysst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.