|
|
|
|---|---|
|
Den verkar inte ha nån större betydelse. Men man är ju nyfiken. Den sitter uppe i vänster hörn av handsfacksöppningen. Den är rund och är typ 2cm i diameter. Symbolen är typ en pil i form av ett stort V. Den går att vrida nåt varv åt vardera håll. Säkert helt obetydligt, men jag blev så nyfiken. =) MVH Morgan. Länk | |
|
Har du AC i bilen? isf, så kan det vara ett reglage för kylan från acn. Jag har också en liknande ratt sitter i handsfacket i min pärla, som är till acn. Annars vet jag inte vad den kan vara till.. Nord |
|
|
Jepp, jag har AC i bilen. Men varför skulle det sitta en knapp i handsfacket rörandes nåt sånt? MVH Morgan. Länk |
|
|
Har det inte något med Microfiltret till ACn att göra? K-Jörgen |
|
|
Jag har då inte en aning. Jag har då inte märkt någon funktion på den. Men det är kanske inget viktigt. Mvh Morgan. Länk |
|
|
Jag gissar på en "volymratt" för att ljustera högtalarvolym fram/bak från ett bilstereobygge! =) Om den inte ser väldigt BMW orginal ut.. |
|
|
starta acn, och testa o vrid ratten i bottenläget. då borde acn stänga av sig. gör den inte det så har den väl inget med acn att göra heller. Nord |
|
BmwMutte |
har du fått reda på vad din knapp är för nått än? |
|
Hej, MIn Pappa har den också i sin 535i -86 med ac, men vet inte heller vad den är till. Lars |
|
BmwMutte |
men om han har en ratt där så har det nog ¨ått med ACn att göra-.. eftersom jag har inte nån AC och ingen ratt.. |
|
Det är inte så att ni har en besinvärmare i eran bil jag har en sån knapp samt bensinvärmare Kör SAAB på sommaren snabbaste bilen med framkrafs samt 4 hjulbultar.Nån som vill Rejsa?????=) 297hk/485nm@6200rpm |
|
| Kan inte vara så att det är kylning i handskfacket o vredet bestämmer hur kallt det ska vara? Bara en liten gissning... | |
|
Jag gissar med Peter_1982 att det är kylning till handsfacket om man vill förvara något kallt där! Sådana funktionewr finns i alla fall på andra bilar som Opel omega! En gissning bara! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Jag har inte kunnat känna om det har nåt med AC:n att göra än eftersom jag väntar på tid för ac renovering. =( Men sen ska det minsann provas. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.