|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| det är sant, det vet tom jag, som 18-åring att självklart ska en e30 m3 förvaras i garage under vintern då snö och slask råder för att sedan plockas fram när det blir grönt i backen och videungen vajar i vinden! | |
| jag funderar lite på E28 eller E34. 520-525 skapliga priser och mycket fräckare och roligare en polarnas volvo 740! | |
|
för 30K får du en fin M535 mkt trevlig bil som går bra! billigare att trafikförsäkra än 528 men om man ska ha mer förs. typ halv o hel är 528:n billigare -iaf för mig. en e34 kan du oxå få tag på för de pengarna.. -fin bil med mycket lyckade linjer som ser dyrare ut än den är, tipset är nog att köpa en 525 då 520 är lite väl slö pga vikten kontra effekten. letar du noga kan du nog få löst en 525 m 17" för de pengarna oxå... annars är ju 318is en kul bil från -90 då med 16v motorn, kan även rekomendera e21 323! -kul bil som väcker uppmärksamhet pga att det inte finns så många fräscha kvar, rejäl haj-design har den oxå.. -det är ju inte helt fel enl. mig ;) Lycka till! |
|
|
Jag föreslår en fin E34 gärna en gammal 525. Enkel bil med bra kvalitets känsla. Finns mycket billiga delar och de börjar bli vanligare på skrotarna nu också. Leta länge köp en fin rostfri och med mycket utrustning. Fullt möjligt för 30 000 om man letar lite och har turen att kunna pruta några tusenlappar. Lycka till MVH Phil |
|
|
Oj glömde skriva till- Tänk på att du förmodligen kommer att hamna i ngn farlig situation med förstabilen. Alla jag känner inklusive och jag har råkat ut för ngt större eller mindre. = Bra med lite större bil ABS(bra grej ibland!) och gärna Airbag är alltså att föredra. Snåla inte med däck på vintern (inte på sommaren heller för den delen). Lycka till än en gång, hoppas du hittar rätt bil för dig. MVH Phil |
|
| Köp dig en e-30 320. Billig bil att köpa,äga, laga och rolig att köra. Jag vet hur mycket jag smällde mina bilar i början.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.