|
|
|
|---|---|
|
För allmän beskådan: Länk Jens | |
| Klart den snyggaste färgen som finns till en m3:a! | |
|
Nice bil. Grattis! Var hittade du den? |
|
|
J.Dredd; Hellrot regerar! Jag läste franska i skolan så först trodde jag Hell stod för nåt betydligt tuffare än "ljus"... =) junior; Tack! Bilen tillhörde tidigare en kille på forumet, WilleW. Han bytte in bilen till en firma i Stockholm i början av juni och jag köpte den därifrån några veckor senare. Jens |
|
cdabox |
Grymt fin bil In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
Fina bilder du fått till på fina bilen. Bilen verkar ha hittat en bra ägare. Mvh, /Wille |
|
|
Jag inväntade skymningen o sen gick jag lös med digitalkameran :) De "riktiga" bilderna är faktiskt ännu finare, BMWPower har förminskat dem något, för att de inte ska ta så mycket plats antar jag. Bilen är faktiskt ganska skitig på bilderna eftersom vi körde från Sthlm ner till Småland utan att tvätta efteråt. Om man tittar noga på bilden längst till höger så syns t o m lerstänk bakom bakhjulet. Tog bilder efter tvätt också men bara diabilder med systemkameran... Jens |
|
|
He-he. Du är petig. Det är bra. Jäkligt snygg bil. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
mycket snygg bil! Liknar den jag kör :-) Hur många lager vax har den bilen fått på sig? :D BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Mr.Vanos; Har du nån bild så att man kan beundra skönheten? Är din Mugellorot eller fanns Hellrot 1993? Min bil har genomgått tre lackrekonditioneringar sen den kom till Sverige år 2000 så lacken går inte att klaga på :) Jens |
|
|
Mycket trevlig bil du skaffat. =) Blank och fin, precis som en BMW ska vara. MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.