|
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
är det BMW man kan köpa GPS skivor hos? vad är priset. är det någon som har lite koll på sånt? har bara tyska skivor där GPS:n talar tyska/engelska, talar den svenska på de svenska skivorna?? Tycker om att höra sexan sjunga ut sin ljuva sång:) |
|
Hej! BMW eller VDO/Dayton skivor fungerar. Svensktalande skivor fanns inte när jag kollade för 6-7 månader sedan och det är nog för liten marknad för att de ska bry sig om det. Om du ska hålla dig i storstäder kan det löna sig att köpa en begagnad eller två generationer gammal skiva. // CLiFF |
|
|
Nöjd E30 ägare: Nya skivor ligger runt 2000-2500kr hos BMW så jag det kan löna sig och en beg skiva..... Har inte heller hört talas om svenktalade skivor sitter inte det i navin?? |
|
|
Min VDO navi pratar svenska med mig. Det är en speciell skiva man väljer språk från. Dessvärre har jag inte den skivan men min navi var inställd på svenska. Automat är bekvämt |
|
|
Jag köpte min VDO 2003/1 Scandinavia skiva på tyska ebay auktion. ca 300 :- fick jag betala med frakt. Fick den i förrgår men när jag testade den så fungerade den däremot inte så jag börjar fundera om den är pirat? Ser däremot väldigt orginal ut. Ingen lös etikett eller så utan tryckt framsida. På baksidan mot centrum står det CMM-MCSCANNT03/01-5793*2. Fick tips om att försöka göra rent läshuvudet, se tidigare inlägg på forumet. // Pedahl |
|
| Har oxå VDO 2003-1, den ser lite skum ut, men min e riktig och inte pirat, ser däremot ut som pirat, har hela Europapaketet, de ser ut så allihopa. | |
|
Hej på er, Jag är på jakt efter en navskiva, lagomt uppdaterad, eller ny.. Någon som har en till salu, eller vet var dom är billigast? Behöver inte vara bmw orginal utan vdo/daytona går lika bra, jaa om det finns andra som passar så är det okej det med.. |
|
|
Skand skivan kostar 1895KR på bmw Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.