|
|
|
|---|---|
|
Jag har inte ljud från bakre dörrparet och ett par i främre dörrarna. Ska det vara så? Beror det på vilken stereo som är monterad som original? En gång BMW... | |
| Nei, selvklart skal det være ljud i alle høgtalerene. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! det sitter galler för 10 högtalare i E39, men utan HIFI Högtalarsystem så låter det bara ur 6 av dem. detta enligt min erfarenhet, från ett tiotal E39:or. fast jag kan ju ha fel, så ta det med en nypa salt tills du fått det bekräftat. mvh Johan |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Håller nog med Johan om att det inte låter i alla utan HIFI system. ///MVH Hasso Länk |
|
Tack för svaren! Jag har europlusgaranti kvar så man vill ju sätta sig in lite i det innan man kontaktar BMW. En gång BMW... |
|
| Javel, galler kan kanskje se ut som en "högtaler".. | |
|
Jo, de stämmer! har du en bil med BMW Businness RDS så ingår bara 6 högtalare. Jag sakanr oxå ljud i dörrarna. Har du däremot BMW Proffesional RDS med DSP så har du alla tio..... vet dock inte om kabalget är färdigdraget så det bara är att koppla in högtalare där..... V8 rockar fett! |
|
|
Är det någon som vet om kablarna är fördragna i dörrarna. Vilken Typ av högtalare skall sitta där...endast original passar eller? K-Jörgen |
|
|
Högtalerene må være riktig storlek" hvis de skal passe i orginalhullene uten modifikasjoner. Det er naturligvis ikke plass til større högtalere i for små hull. Tror det skal være kabler der. Er det ikke slik at det ville ha kostet for mye (for bmw) å ikke dra kabler i alle bilene? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.