|
|
|
|---|---|
|
Kolla den här M3:an...minst sagt maxad...med 6.1 liters V12 från E38 och måsvinge dörrar...ganska fult...men lite tufft ändå... Länk | |
|
Fet bil kan man säga!!! Såg på de tyska motorprogramen när de provkörde en Hartge H50 trimmad E46:a, som hade 460hk och gick en bit över 300km/h. Motorn tagen från M5 E39 och lite modifieringar har man gjort och fått ut 60hk extra, inte dåligt i den lätta. Skulle vara drömjobbet att få provköra sådanna bilar. //Schnitzer |
|
holmis54 |
En M3:a för dom pengarna ska ju utmärka sig lite från mängden, det är ändå en sleeper med dörrarna stängda och utan dekaler. Men frågan är om jag satt på sådana pengar, så tror jag inte jag skulle lägga dom på en topptrimmad M3:a. Finns mycket andra bilar man kan få....t.ex. en Bmw M3:a E46 (Orginal) + en Porsche eller någon annan prestanda bil. Men det är tur att det finns folk som lägger pengar på sådana bilar så att det tas fram lite olika udda roliga bilar. |
|
Såg du priset på hamanns värsting?...500.000....dmark...man blir deprimerad när de ska ta 2,5 miljoner kronor för en sån bil... Kolla gärna racingdynamics.de....de har en grym special version av M3:an de med. |
|
| Joo man hade ju knappast lagt de pengar för en sån bil...man kan få ganska mycket tuffare bilar för de pengarna | |
Diesel_Power |
RDs r50 var tydligen bara en hamann h50 dom klistrat på sina egna dekaler å bytt fälgar på i princip Turbo Diesel är det enda rätta |
|
racing dynamics R50 var ju i själva verket en dekal trimmad hartge H50 läs inlägget: RD vs. Hartge på detta forum |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.