AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
766

Erfarenheter av Nova bil i Malmö?

Kowalski
Hej!

Tänkte kolla om någon har varit i kontakt med Nova Bil? De ligger vid Kronprinsen i Malmö. Är de seriösa?

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
Inte nissarna bort vid Mariedalsvägen/Köpenhamnsvägen där jag bodde innan då??

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
Kowalski
De kan vara dem det rör sig om, ja. Hittade inget inlägg om dem här... är de seriösa G-M?

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
Det är/var flera nissar vid korsningen Köpenhamnsvägen/Mariedalsvägen:

Granne med färgaffären ligger nån med en blå skylt har mest sumpiga 30 -50 000 kronorsbilar

Närmast JPs ligger nån "bilar och hyrbilar" gav iaf mig kalla kårar..

Nästa hus mot kronprinsen ligger Automobilia nya fräscha bilar verkar seriös om än lite dyra

Så var det.... sen kollade jag just på byt bil ( för att ge relevanta fakta...) och det verkade som om det skett en del på dom 2,5 år sen jag lämnade Köpenhamnsvägen, så bortse från vad jag sagt (... eller kanske samma firmor på samam adresser men med nya namn??)

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det finns en niss vid Alladin video eller vad det nu heter på Mariedalsvägen... den är inte de du menar?

De håller till i ett garage i källarplan.... kan det vara de tro? om så, så känner jag en snubbe som köpte en A4 som var importerad från luxemburg och vad jag vet så var den bilen helt ok...

"I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland
Han där i videobutikens källare har väl en Porchse skylt på väggen och vill vara lite "finare"

( och en massa märkliga "hallick vagnar" som t.ex. en Excalibur.....huh.... inte en en gammal Jänke vän som Hasso kan gilla en Exacilibur eller??....)

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Nej inte snubben som finns på den tvärgatan.... vägg i vägg med videobutiken fast en trappa ner så att säga....

*nästan så man blir sugen på att åka ut och kika*

"I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland
Kowalski
Nova bil ligger på kronborgsgatan, i kvarteret söder om kronprinsen vid pildammsparken. Nåja får väl ta en sväng i det fina vädret och spana in stället :-)

Frank Anderson, brottaren som gett Excalibur ett ansikte :-)

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
OK det är där borta vid Tempo, det har varit lite olika bilimport firmor i dom lokalerna, mest nytt och blankt har det sett ut som genom fönstret.... ( samt mycket dansk reggat tror det ett tag var mycket import av nya bilar via danmark...)

Enda "trösten" med en Excalibur är att det visst är en slaktad Vette under all plasten...

Nilssen
Snubben på Automobilia är en mycket god vän till mig och han är seriös till tusen.Ägaren heter André och visst kan jag hålla med om att hans priser är lite-lite dyrare över lag men han har inget skruvat skit! Vill Ni så kan jag följa med en dag,både jag och getrag känner honom mycket bra,så kan Ni få lära känna honom om ni vill-om han har tid dvs.Han lirar mycket golf runt om i världen så att man får passa på!
Gled förbi Nova bilar efter en god matbit hos JPs ( burgaren rekomenderas för den som inte varit där..) alldeles tomt i hallen .....bådar sällan gott...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.