|
|
|
|---|---|
Rosebuddy |
Hej! Som fullständig novis på ljudbyggen ber jag om hjälp här på forumet. Jag har Pioneers "reservhjulssubba" som jag vill installera i min 523 Touring med en orginal Business Radio/CD. Har ingen koll på övr. ljudutrustning mer än att det sitter högtalare i taket i koferten. Finns det kablar dragna? Om inte hur drar jag matarkablerna från stereon? Använder jag låg- eller högnivåutgångar på stereon? JAg är tacksam för all hjälp i samband med en installation av subban. |
| det borde väll finnas dragna? annars är det bara att ringa nån bilstereo firma snabbt...glöm inte lägga punkterings-spray sen när de installerat :) | |
|
Om du ska dra nya kablar, så försök lossa på ex. instegslister så att du ev. får upp lite av bilklädseln nertill i bilen. sedan är det bara att lägga dom lite snyggt där under och dra hela vägen bak likadant o sedan montera tillbaka allt igen. enkelt o kablarna blir "osynliga". Till basen ska du ta lågnivå om du kör via ett slutsteg vilket du bör göra. Anrtigen ett du köper till extra eller om det finns ett orginalsteg ligger gömt någonstans i bilen. Nord |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.