|
|
|
|---|---|
|
Se Länk "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) | |
|
eller ska jag satsa på en 328 istället? (när kommer eran editfunktion på detta forum powercrew?) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
lämpligt objekt? Länk "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
Shady |
jag hade satsat på 328 |
|
Minst sagt dyrt för de pengarna köper man en 328 coupé 97 eller 98. Eller nästan att man kan importera en 328i e46 sedan 98:a själv för de pengarna! T ex denna 99:a verkar hyggligt prisvärd...varning att den saknar farthållare dock! Länk /Simon |
|
| Den första länken du skickade måste vara ett skämt. 124500!!! HALVA det priset hade varit en bra affär. Gå in och fråga om nån har gömt pengar i bilen eller vad fan det är frågan om! | |
jocker18@home.se |
håller med, första länken e ju helt å skogen.... inte över 80k iaf Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
hehe, faktum är det att en annan firma här i stan vill ha 59K för en 91:as 325!!! Länk (3:e bilen uppifrån) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| dyrt som fan var det där..är ju nästan E46 pengar som sagt..usch..M3a får du också för dom där pengarna. | |
|
att e36:or kan vara så förbaskat dyra i norrland!!!, får nog ge ett riktigt skambud på den röda 325:an typ 55-60K, vad jag vet så har den stått där ett BRA tag, tror att det var ett säljuppdrag om jag inte minns fel "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.