|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har jämfört läderklädseln i min bil med andra E34or och märkt att det skiljer lite mellan bilarna. På min bil ser skinnet lite skrynkligt ut medan på många andra E34or så ser skinner lite mer sträckt ut (a la Mercedes maner). Då menar jag inte sportstolar utan de vanliga sätena. Fanns det olika sorters läderklädslar att köpa? eller är det bara så att det skilljer mellan årsmodellerna? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland | |
|
Det finns väl "vanligt läder" och buffelskinn som kostade typ vad en fräsch E34 kostar idag... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Nu har jag tagit bilder på sätena... Länk Länk Detta är väl vanligt läder??? om så varför har vissa sträckt läder på ryggstödet? är det bara så att det ser så ut pga färg mm? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
jocker18@home.se |
jag upptäckte iaf att jag har bättre kvalite´t på mitt skinn (svart) än vad min farbrors 635csi har med sportskinn. Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Mugge, Jag har det samma. Det är "bisonleder", kolla om din "optionpapper" har nåt markning. Min säger: "POLS.: 0483/L/0550 SILBERGRAU BISON" |
|
|
Min inredning är dit monterad i efterhand. så det står inget i mina papper tyvärr... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Någon som har en bild på denna buffelskinn? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.