AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
643

Vart hittar jag Sportavgassystem?

31
11
316compact
316ti Compact -02
Vart hittar man sportavgassystem till E46 Compact? i Sthlm eller Uppsala,, har letat,, men hittar inga typ,, Uppsala Avgasteknik har jag redan hört med och ferrita men vill ha lite fler o jämföra priser med. Vad ska man ha ?

Tack på förhand !

BMW 3 Serie 4-ever
Länk
to
708
toby 2001
Bmw Z4 3,0 2003
Länk finns sportsystemet Simons.

Kanske värt att kolla upp!

///Tobbe
31
11
316compact
316ti Compact -02
Simon har jag redan kollat,, dom har inget till e46 överhuvudtaget nästan o inte till min =/ men tack iaf !

BMW 3 Serie 4-ever
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Din bil är ju rätt så ny, så det kanske inte har tillverkats nått sådant ännu. kolla med bildelsimporten om supersprint avgas har nått till din på gång.Jag kollade katalogen, men det fanns nog inget just till E46 316compacten, men väl till 318 E46.
Men ett mejl eller telefonsamtal till de trevliga killarna, som säkert hjälper dig om dom kan.

///MVH Hasso
Länk

ant
Jag har för mig att Simon har haft det så förut iaf,att om avgassytenmet ifråga inte finns i deras sortiment kan dom med din bil som mall ta fram ett system. På så sätt får dom en jigg att bygga efter och du får ett gratis system av dom, som tack för hjälpen. Kan kanske vara något att kolla upp?

======
Min bil:Länk
31
11
316compact
316ti Compact -02
Jag får väl ta o ringa dom då =) tack ska du ha ant ! annars vet jag inte vad jag får göra.. !

BMW 3 Serie 4-ever
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Finns hos Kelleners: Länk

Finns även Eisenmann: Länk

Mvh,
Kalle
====
Min bil: Länk
31
11
316compact
316ti Compact -02
Kellner hade! tack ! men Eisenmann hade bara till 325 =/ men tack iaf !

BMW 3 Serie 4-ever
Länk
Ferrita bygger ju direkt på bilen och är dessutom rostfritt, borde vara bra mycket högre kvalle än simons som jag alltid hört är ett budgetmärke (ta inte illa upp nu ni som har simons)

Givetvis kostar det att ligga på topp i vanlig ordning.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra kalender..
rakarör fixar det säkert

Länk
31
11
316compact
316ti Compact -02
mm får väl höra mig runt lite då.. har alltid kännt lite extra för ferrita,, men som sagt,, de kostar ju .. tack alla iaf !

BMW 3 Serie 4-ever
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.