AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
246

Lovande design från Bangle!?

Antagligen är dessa bilder inte helt äkta men kan kanske ändå ge en fingervisning om hur framtidens M-bilar kommer se ut:

Länk

Jens
Shady
den va faktiskt rätt snygg....roligt att Bangle kan göra nått snyggt för omväxligs skull
M4'an ser ju riktigt lovande ut

/Wille
Håller med, M4:an ser otroligt brutal, och precis så kompakt muskulös, ut som en M-bil ska göra!

Jens
M4 coupe är bara VILL HA =)

De första vettiga jag sett från Mr.Bangle, förutom kanske nya M5 =)

///Egget
j.aahman
så jävla illa är det väl inte med Bangle nya femman och z4:an är helt ok
Jag tycker inte Bangle har gjort någon snygg modell änn så länge.
Kanske att nuvarande nya modeller blir bättre iframtiden när sportpaketen till dem blir tillgängliga, men jag tvivlar.

///Egget
Egget: Du säger att Bagnle inte än gjort nån snygg modell, varför kör du runt i en E46a då? ;o)

Mvh/Soki

Länk

"Bagnle" ska förståss vara Bangle.

Mvh/Soki

Länk

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Det finns bara ett ord som ens kan komma nära att beskriva dessa otroliga skönheter. PERFEKTION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessa bilar är fan bland det snyggaste jag någonsin sett i hela mitt liv.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Rätta mig gärna om jag har fel. Men var det inte Bangle som designade E46 och E39? Så Bangle har gjort en hel del snygga bilar. Jag anser att han inte misslyckats i nåt designuppdrag än. Alla bilar går mot djärvare former, och jag tror att BMW bli relativt banbrytande i designen nu. =)

MVH Morgan.

Länk
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
E46 var Bangle ansvarig för, men E39 var före hans tid.

My Bimmer is my mistress
Hursomhelst..... Nya M4:an ser fruktansvärt brutal ut. EN sån vill man ju bara ha...

Annars har även jag lite svårt för Bangle, 7-serien tycker jag inte alls om. 5-serien är väl lite bättre (Dock ser M5:an otroligt maffig ut)

Däremot är ju Z4 och E46 m.m. riktigt snygga.

-----------------
Mvh.
Robban Johansson
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Någon som sett bilder på Bmw´s "chassikomponentutprovningsbil"?
Där kan man snacka om designglädje ;-)

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

-------
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag har ingenting emot Bangle. Hans kreationer har ett eget men stilfullt sätt. Och jag tror inte att det är många som ogillar M4:an. =)

MVH Morgan.

Länk
gangsta_toth
Säg inte det. Blir nog inte så svårt att folk som säger rätt ut "Blääää...".
Den ser ju ut som en gammal Hundai eller KIA hoppas att man en gång för alla gör sig av med Cris Bangle när man nu fått svart på vitt att BMW försäljningen rasat och vinsten i företaget minskat kraftigt.
Att det var Bangle som varit ansvarig för E46 visste jag inte. Där får man när man sticker ut hakan =) För E46 e den klart snyggaste bil som gjorts i min mening. ( har ju haft 3 nu =)
Men måste nog säga att efter E46 så har han INTE träffat riktigt rätt förrän med nya M5 och kommande M4, men det e ju bara min lilla mening =) Tycker den nya 7,5,Z4 kommande X3 och 3:an har för mycket Japps över sig =(

///Egget
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.