|
|
|
|---|---|
|
Är det den bilen jag tror att det är? Länk Jens | |
Gemini__ |
Hmm, det verkar nästan så. Länk |
| Verkar onekligen vara Bumpers gamla... Länk | |
|
Ser ut som killen har gjort ett bra jobb med tanke på hur bilen såg ut efter smällen Länk Jens |
|
|
Måste nästan vara den. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Jag är långsam, jag vet... Jens |
|
|
Han verkar inte ha "rört" mätaren i a f. Om jobbet är bra gjort och med tanke på att bilen är så fin som den är så kanske han kan få 120' för den. 135' känns lite saftigt dock. Jens |
|
|
Ser helt OK ut. Av bilden att döma ser den seriöst lagad ut, om det inte är en arkivbild d.v.s. /Wille |
|
|
WilleW; Om du leker detektiv så ser du att bilen har ögonlock i annonsen. Det har den inte på bumpers bilder eller på "krock-bilden". Det tyder på att det är en nytagen bild. ps Är fortfarande intresserad av boken, mailar dig... Jens |
|
|
Jag tror Edvard hade ett par ögonlock som var lackade men inte monterade, går ju att provmontera med en tejpbit i bakkant, smälla igen motorhuven och fota... Men men, det är ju kul om den har återuppstått i fint skick. /Wille |
|
|
HEUREKA!!! the lady in red is BACK!!! och vilket fint jobb det är gjort med den sen. hassoskick i dubbel bemärkelse (fast det var den innan volten också) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Kollar man på den här bilden Länk så ser man en nummerskylt som ligger till vänster om bilen. Samma siffror som den i annonsen. Man kanske skulle ta sig en titt...? Förutsatt att den är schysst upplagad så klart. Den var verkligen apfin när Bumper hade den. :) | |
| Enligt en bekant som varit i kontakt med säljaren, så var denna rak och ärlig om att bilen varit smälld. Tydligen samma firma som köpte loss bilen av försäkringsbolaget som säljer. Det känns iaf tryggt att han inte försökte mörka det. Huruvida jobbet sen är 100 korrekt vet man inte förrän man sett bilen i verkligheten. | |
|
Det verkar som att kolfiberinsuget är bortplockat i a f, de nämner bara Köhlers kattersättningsrör i annonsen. En fråga; är inte motorn mappad hos Köhler med kolfiberinsuget monterat? Hur fungerar den mappningen när man plockat bort insuget, kan det blir några problem? Jens |
|
|
Tjenare. Jepps, det är min gamla bil. Firman köpte loss bilen efter smällen och är vad jag vet mkt seriöst reparerad. Kolfiberinsuget fick ägaren som krockade bilen behålla. När kolfiberinsuget togs bort, så byttes även chippen. Så nu sitter det originalchip i den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tjena bumper! Det måste kännas bra att bilen har återuppstått :) Ok, då förstår jag hur det ligger till med chippet. Jens |
|
|
Fan va fint att "The red lady" är på vägen igen. Finare M3:a får man nog leta efter, åtminstone när Bumper ägde bilen. Mycket kul att någon verkligen köpte upp bilen och fixade den. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
HALLÅ!!! Denna annons måste ni väl ändå kapa...... 135' för en upplagad gammal krockad M3:a, vilken skämtare...!!!!! En bra dag får dom kanske 95'..... // Rocco PS! Vad var det som var så speciellt med denna bilen..??, tycker den ser ganska standard ut förutom dom fula hemmalackade njurarna...... |
|
|
Rocco Jag kan köpa din M3:a för 250 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.