|
|
|
|---|---|
|
jag har hitat en väldigt snygg e34 525 89 å d är sportcoupé. va får man med när d är sportcoupé?? är d sport inrednign i dem?? | |
|
Ja för det första: Hur i hel--ete kan man få en e34 till att bli en Coupé???? Och om du skall ha en 525 skulle jag satsa på en med 24Ventils motorn... (M50) |
|
|
aja d står iaf attd är sportkupé. motor spelar inegn roll bara d är den raka sexan i. |
|
jocker18@home.se |
spelar ingen roll??? om du inte är duktig på att meka lr har gott med pengar kan det spela en jäkla roll om du har 12v lr 24v... Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
har du en 12 eller 24 vent?? ne d spelar ingen roll bara den går frammåt för mig |
|
|
Det finns ingen E34 Sportcoupé, så enkelt är det med den saken! Antar att det är på bytbil.com du hittat bilen. 1: Lita inte alltid på vad som står i annonser. 2: Lita oftast inte på vad en bilförsäljare säger. Mvh, Kalle ==== Min bil: Länk |
|
|
okii nu har jag fått e bekräftat iaf ;) =)) hehe sportsedan då? jo d är där jag har hittat den. |
|
| Varför skulle det vara dyrare med en 12v motor????? det finns ju fler billiga reservdelar till en sån motor... om det mot förmodan skulle behövas..... det enda jag saknar på min 12v är automatisk ventiljustering...... I övrigt tycker jag att min bil låter mkt kaxigare än en 24v.... Tack & Hej oo=00=oo | |
|
Speedster...? MVH Robban |
|
|
vadå speedster?? |
|
jocker18@home.se |
mina erfarenheter från m20 motorn är inte direkt roliga, varken från 3 eller 5 serie... tyvärr, blir v8 nu vad heter 540´93s motor? Man kan ha roligt även med 525ór... |
Shady |
24v motorn är tåligare, större (mer hk) och bensinsnålare än 12v motorn |
|
motorn i 530 (3.0l) i E34:n heter M60 motorn i 540 (4.0l) i E34:n heter M60/2 motorn i 540 (4.4l) i E39:n heter M62 |
|
jocker18@home.se |
m60/2? kunde dom ha kommit på något mer finurligt. men m20/2.0, m20/2.5 tex? jaja, tack ändå Man kan ha roligt även med 525ór... |
| Mer exakt är det väl M60B40 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.