|
|
|
|---|---|
| Jag såg en annons här på BMWBörsen, en E36 325 som var "Köler trimmad" till 226 hästar. Vem/vad är Köler? Är det något bra eller dåligt? Vad skulle man kunna tippa på är gjort för att höja effekten? Andra kammar? Bearbetad topp? Vad skulle man gissa har hänt med motorkarakteristiken? Något toppigare kurva kan man väl gissa på antar jag. Tacksam för alla tips! | |
| Lennart Köhler heter han, välkänd BMW trimmare. Det brukar såvitt jag har har förstått vara andra kammar när det är Köhler trimmat, hursomhelst så är det seriöst iaf. | |
|
Köhler är duktig trimmare. Håller till i Ullared utanför Falkenberg på västkusten. Pillar mycket Volvo och BMW. Gör nog det mesta vad gäller motorer. Kammar, toppar m.m. m.m. vet jag att "många" åker med från honom häromkring. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Hemsida? | |
|
Ingen hemsida. Köhler Racing Fridhemsberg 310 60 ULLARED 0346-310 49 eller 0346-310 70 /Wille |
|
|
Många som undrar över Köler´s obefintliga hemsida...hmm. Kanske kan byta till sig ett motorjobb mot en hemsida ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
ant |
Den här Köhler-vässade bilen är lite kul, såvida inte Köhler har en filial i Tyskland? Länk ====== Min bil:Länk |
| Jag tror att det är den tyska Köhler som jag undrar över... Har för mig att den bilen jag tittade på oxå var en import-bil. Okej, nån som har hört talas om den tyska Köhler? ;) | |
| Köhler låter onekligen tyskt men det finns kanske två då...? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.