|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jag och polaren åker i hans bil från GBG, vi kunde ju mötas på centralen eller nåt kanske | |
|
Här är programmet för Z-träffen i Jönköping. Länk |
|
|
Jag kommer oxå att åka från GBG, en lämplig tid kanske är strax efter 9 på söndag. fast kanske skall man ses utanför stan, typ landvetter, tor det finns en bensinstation som man kan träffas på. "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Jag ville bara påminna er om att om att Z- träffen är om exakt 4 dagar. :-) Och när jag ändå är på tråden vill jag tacka ........ Daniel Rogdal på Tefcar i Jkpg. Jag har fått löfte om att alla som deltar på träffen får 500 kr rabatt för utförd lackskyddsbehandling på sin pärla . Denna värdehandling överlämnas på lämpligt sätt . BMW Jkpg för att dom sponsrar med fina presentartiklar till ett värde av c:a 2.500 kr. Byggföretaget Värsås Villan som har sitt säte i Lundsbrunn Västergötland, har oxå med glädje sponsrat Z-träffen med en del trevliga saker som är användbara i vardagslivet . Sponsormaterialen kommer att delas ut på något trevligt sätt under söndagen . Mvh Maria Länk |
|
|
Jag kommer till träffen. + att jag har slängt ut några krokar till andra Z:a ägare. |
|
|
Samling för göteborgare på söndag: Jag och Kevin kommer att mötas på informations platsen på väg40 vid delsjön klockan 08:45. De som vill åka i grupp kan maila mig så vet vi hur många som kommer. Även frågor om platsen kan mailas till mig //J "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Det är ju väldigt trevligt när man vet vem man pratar med eller hur ? Ordna gärna en enkel skylt med ditt namn/bil och "nick" och lägg den i framrutan så att vi känner igen varandra. :-) Mvh Maria Länk |
|
|
Som jag skrev i Z forumet så kommer jag också. Dock med en väderreservering pga cab läckage. /Peter |
|
|
Min närvaro på söndagens träff är nu 99% säker !!! / Klevarn |
|
| Samling för Boråsare på söndag kl 09:45 vid Tre Snäckor i Brämhult vid utfarten mot Ulricehamn. Vi möter även upp Z konvoy från Göteborg samt även Z:or från Varberg och Herrljunga, Alingsås mm. | |
|
Cruise kartan i 3 versioner, välj den som passar er bäst.. Länk Länk Länk "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
| Är någon sen eller vill meddela något, undra något under träffdagen så går det att ringa 0703-82 83 87 | |
|
Bilen är nytvättad och nyvaxad och bara väntar på att få frottera sig med fler BMW Z. Ingen mer härifrån som tänker åka? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
Vill klargöra några frågor jag fått via mail och tel. Träffen kostar inget förutom det du köper och äter vid Gränna Hamn. Alla rabattkuponger och presenter till Z-bilar mm som vi fått av sponsorer skall vi på ett rättvist sätt fördela bland Z-bilarna som kommer. Dessa har ett värde på mer än 15.000:- men inga kostnader här heller. Var exakt Atollen ligger har jag bett Maria lägga ut på tråden och exakt förklara, då hon bor i Jönköping. Antal just nu som anmält sig komma är mellan 20-30 stycken, det är mycket väderberoende. De har lovat bra väder med sol, vi hoppas på detta. Träffen är en öppen träff för alla Z bilar. |
|
|
Här kommer en lite sen vägbeskrivning pga. datorproblem. Kommer du norrifrån från E4:an kör mot centrum. Ta till höger vid andra rondellen och direkt till vänster är parkeringen. går ej missa. Den som kommer från söder kör rakt fram mot centrum. Vid rondellen intill högskolan ta höger och vid trafikljusen sväng höger ... kör sedan hundra meter så ser du parkeringen på vänster sida. Mvh Maria Länk |
|
|
Tack för en trevlig eftermiddag allihopa! Jag kom hem trots motorproblem, eller problem å problem, till Jönköping hostade och hackade den mest, men på hemvägen gick hon som en klocka igen, men den attans tändpulsgivarmojjen skall bytas omedelbums. Den kantstensskrapade fälgen lyckades jag fixa med stora rundfilen. =) Finns det möjlighet att skicka de bilder jag tog på träffen till BMW Power så alla kan få se? Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. Länk |
|
|
För er som inte var där så kommer här en liten kort resumé, ni som var med kan ju rätta mig för de fel som kommer: totalt blev det 14 bilar dom 2 sista tror jag var sådanan som bara åkte "på" oss utan att veta om att det var träff. Det var folk från STH, GBGoch ett par ställen till i småland tror jag förrutom Jönköpings borna. efter samling på Atollen så åkte vil till tefcars parkering där vi fick rabatt på TefCar behandling (500 billigare) som Maria hade fixat. Efter det så blev det lite åkande inne i Jönköping då jag ville ha mat, tror dom flesta åt så det var inte bara jag som behövde det.Sedan bar det iväg till Gyllene Uttern dår vi hade en egen parkering. på plats blev det utlotting av div BMW Prylar och lite saker från något värdshus. Även dessa saker hade Maria tiggt ihop. Sedan blev det besök från Jönköpings Posten som pratade med Maria och Askåsen bl.a. och tog lite bilder. Det blev besök från BMW CS som kom dit i en Porsche !!?!?!?!?!? och berättade kort omvad dom är för något. En demonstration på hur en HardTop tas på och av blev det oxå. Sedan iväg för mer mat (efter detta tror en del att jag har binnicke mask). och sedan så var klockan över 18.00 och de flesta bar iväg hemmåt. "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
Jag glömde att det var bil från borås och stenungsund oxå, hoppas att ni inte blev sura på mig.. förlåt..förlåt..förlåt..förlåt..förlåt..förlåt..förlåt..förlåt.. "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
vänta, det viktigaste då! Blev det beslut om BMW Z klubb? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det vi kom fram till var att vi skulle jobba vidare med att försöka starta en klubb. Askåsen fick mycket information av BMW CS och skall med gå igenom den med mig och Z-Maria Bl.a. tror jag och vi kommer att presentera mer infomation inom kort. Men intresset var stor bland de som var med. Så jag tror personligen att det kommer bli en Klubb i någon form. //J "If you don't know what it's called you sure as hell shouldn't be using it" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.