AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
421

Mantorp 2/8

Vad tyst det var här efter Action Meet på Mantorp....
Kan det vara för att det stog en viss supra på topp...före 2 bimmers...retas bara...
Men jag trodde det skulle vara lite mer snack här....särskilt efter att Hammarström körde 10,07 med sin M3 E36....

//Jocke Menghini

Min förra pärla...
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Missat: Länk ?? :)

Mvh,
Kalle
====
Min bil: Länk
Jocke:
Grymt bygge du har!
Har sett åket på video med tavlan med tid och slutfart inzoomad, 10.04 åket d.v.s.
På Bilsports hemsida står Hammarström som vinnare med 10.078, du på andra plats och Jakan på tredje???

/Wille
Glömde... länk till resultaten:
Länk

/Wille
WilleW

Jag vet....dom har skrivit fel på sin hemsida...vi har pokalen iaf :-))
Har mailat dom så dom kan åtgärda det....
Våra sista repor skulle vi inte räkna in i tävlingen...Dvs Hammarströms 10,07, Jakans 10,06 och vår 10,04....så vi vann med vår 10,15 repa....hammarström 2:a på 10,17 och Jakan 3:a på 10,35...
Vi körde sammanlagt 3 repor...
10,19
10,15
10,04

//Jocke Menghini

Min förra pärla...
Länk
Fick precis reda på att Hammarström tydligen körde sin 10,07 på andra repan.....isf har han fel buckla hem.
Men vi var ändå snabbast under dan med 10,04 :-))

//Jocke Menghini

Min förra pärla...
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag är DJUPT impad av en E36:a som kör 10,07 på strippen. Suprorna är tuffa, men jag har tröttnat på att se dom överallt. Supramannen, Silversupra, JunSupra o s v. Visst är det tuffa bilar. Men ska det vara snabb japs så ska det vara Honda NSX om man frågar mig. Men det är min åsikt, och mig kör dom flesta ifrån.

MVH Morgan.

Länk
Carpimp

Undrar vad man ser mest....Supror eller bimmers ;-)

//Jocke Menghini

Min förra pärla...
Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Jag menade enbart på strippen. Sällan man ser en E36 bland toppen på nåt sånt där.

MVH Morgan.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.