|
|
|
|---|---|
|
har någon byggt eller har turbomatad m3 eller kompressor..till salu..vore kul att bygga eller köpa en....kul att rejsa med... vet nån annars vart man kan köpa kompressor kit nånstans... | |
|
G Power har en hel del satser till M3:orna Länk Länk |
|
RafkoM3 |
Jag håller på att bygga en S50 turbo.... Bilder kommer upp så fort kabeln till digikameran hittas ;) Länk Länk |
|
Andreas på Stylingkompaniet.com har byggt en m3 321 hk med en REJÄL kompressor... Den går väldigt bra... Hör med han... Dom har även satser o sälja tror jag bestämmt. BMW följer inte utvecklingen... Dom LEDER den!! |
|
| tack för svaren..vore kul att börja med ett bygge,, | |
|
Rafko: blir lite nyfiken på din 335iM... vad är det för ett bygge?? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
RafkoM3 |
Det ør inget bygge typ :) Det ør bruksbilen, en 325 -88 med en standard 3.5 liters motor. S50 motorn ær ihopsatt, endast kammarna kvar, då jag væntar på justerbara kamdrev. Vi bygger 3 st likadana motorer med en kompis. Specification kommer upp snart med en ny omgjord hemsida. Hittar inte sladden till digitalkameran bara så bilderna kan ploppa ut ;) Det kommer upp nya bilder på min m3 e30 oxo som nu har fått en gt40 snurra. Länk Länk |
| Kolla esstuning.com kan alt som har med kompressor at gjøra det er dyrt men du får 2 års garanti. | |
|
Tyvärr har inte ESS tuning något kit till M3 (Euro). |
|
|
BMWM_4ever; ESS har satser till E36 M3 3.0 och 3.2 (Euro) men inte till E46 M3. Så det beror på vilken M3:a det handlar om... Jens |
|
| finns det ingen som vill sälja ett färdigt bygge....??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.