|
|
|
|---|---|
|
hej vill nu ha dvd i bilen...jag vill ha en *svart* tft skärm...typ 6.5 eller större...var hittar man en sån billigt? sett många silverfärgade men jag vill ha en svart färgad mycket tacksam för hjälp.. | |
|
Om jag förstår det rätt så äger du alltså en M3:a -99 samt en M5:a -01 + så har du haft ca 15 andra dyra BMW bilar. Och så letar du efter en "billig" skärm till din bil? Har man råd med sånna bilar som du har ,så har du väl råd att köpa riktiga saker och inte fynda på rea? Vad jobbar du som bankrånare? ;-) Har du kollat på BRL och MDS? MVH Jimmy |
|
|
Jantelagen? LÄS, han vill köpa en billigt, inget sagt om att det måste vara en "billig" skärm.....elr har jag fel? /kalle |
|
| Nej du har rätt K_B! =) Annars finns billiga grejjor på Länk vet inte hur bra kvalitén är, men det är nog inte toppklass skulle jag gissa! ;) | |
| man kan lägga pengar på bilar eller skärmar....jag kanske inte har råd me allt.....istället för diskutera detta så önskar jag att ni håller er till min fråga | |
| ja det står att jag vill köpa en billigt...det stämmer...men samtidigt en billigare modell oxå EHEHE | |
|
MDS,BRL Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
Finns en kalasskärm på BRL för 4988:- som är svart. Lägg till 2000 så får du med en DVD spelare också, som läser Mp3 oxå. Bara att ta in ljudet i stereon via FM-modulator så kan du lyssna på Mp3 musik dessutom! :-) www.brl.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.