|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Ska snart in i lumpen men efter det planerar jag köp av en m635 alltså 286 hästarn.. Någon som har en sådan o kan berätta lite om ägandekostnader.. motorn hållbarhet mm mm O vad är det egentligen för motor.? det är väll en 6:a sitter samma motor i ngn annan modell typ m5 e34? I vilket fall som hellst så är jag en stor entusiast av 6 serien o m6:an får mig att dregla... så lite kul info vore skoj... 12 tums ratt e MANLIGT :) | |
|
Har du läst Länk ? Motorn som satt i M635 satt även i E28 M5 och om jag inte minns fel i M1. Är nog inga större problem med hållbarheten på den. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
SÅ JÄVLA SNYGG!!! Men det borde ju va svårt o dyrt att få tag på reservdelar till motorn eller? 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
Ett hett tips är att besöka Knutstorpsträffen i helgen, har en känsla av att såväl Jounis, som ett par andra M635:or kommer att finnas till beskådning där! Då får du dessutom chans att snacka med ägarna och kan ställa dina frågor direkt till dem :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Motorn är underbar, iaf i mappat utförande. Dessvärre syns det på sopparäkningen men det kanske är så för samtliga av oss M-åkare? ;) Nej, det är inte samma motor som sitter i M5E34. |
|
|
Jasså vad är det för träff i knuststorp då?? har missat det toltalt.... Nja sopparäkningen är ngt man får leva med.... om man ska ha kul på hjul : ) Menar du chippas o mappad eller bara mappad?? varför ska den mappas då? O än en gång är det svårt o dyrt att hitta reservdelar till motorn? Tacka för alla svar hittils 12 tums ratt e MANLIGT :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.