AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
306

I väntan på M3 e46...

Håller på att fylla plånboken för att köpa M3 e46 alt. Porsche 993 C2 till nästa vår.
Kuskar för närvarande runt i en 245:a som ett riktigt budget alt, men jag orkar inte längre jag måste ha något bättre!
Så ge mig nu några tips på vad jag ska köpa under tiden.
En budget Bmw som jag kan ha till våren!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
E36 318 billig bil billig i drift. Du löär dessutom känna milvid skillnad till nästa bil.
Asken
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Instämmer med asken, en 316 eller 318, antingen E30 eller E36 (Beroende på budget) lär gå betydligt snålare än din 245!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
.... varför vänta ;)
Saknas lite i plånboken och är inte pojken med guldbyxorna, vill heller inte låna. Och sommaren är snart slut.
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Tobbe:

Som sagt sommaren är snart slut, ganska många som brukar vilja bli av med sina "sommar leksaker" så här års, så med lite flyt hittar du en fin bil med ivrig säljare istället för att ringa på annonser tillsammans med alla andra i vår...

Så det kanske lönar sig för dig att ta ett lån över vintern !?

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Nilssen
Helt klart en e36:a 318iS! Finns ett ganska stort utbud på den och den är hyfsat pigg och soppasnål. Min vän har ägt en sådan och han var grymt nöjd med den.
Nilssen
En e30-325i är ju inte helt fel heller...Personligen hade jag nog valt e-30:an!
Aldric
E30 318is .. för max 30 000 får du en busbil som heter duga :).

Fast det är klart, om du kört en sån ett halvår kanske M3:an inte verkar så fantastisk sen .. *host host*
En 318 verkar ju vara ett skapligt alt . Får nog titta in i BMW börsen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.