AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
441

Jaha så var även jag drabbad!

Här kommer nästa medlem i gruppen för förstörd lack........
Jag upptäckte idag att nått J***A missfoster roat sig med att kasta småsten på min baklucka så nu är den småbulig och lacken borta på flera ställen...........Visst är det en underbar värld vi lever i.......Men jag klarade mig väl ganska länge ändå,då jag hann äga bilen i hela 9 månader!!!Okej då den stod i garage 5 mån.förstås.......Det skjuts alldeles för litet i det här landet............
F***n vad förbannad man blir.....Kan bara lida med dig tyvärr.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Fy fan Beklagar.... Har själv varit utsatt och fatta, jag har en jävla 316... uschhh den svenska avundsjukan gör mig spyfärdig... Varför kan inte folk förstås att dom ska ge fan i andras saker.... hade jag fått sätta lagar i detta land hade det varit 1 års fängelse för varje cm repa/buckla....
Visa användare
533
Jackass
523i -99
Vad F*****N får dem ut av det?????? vilka idioter!! Avundsjuka kräk. Visst blir man avis när man ser en m5 men rispa ger man fan i!!!!!

It`s a sin
Lider med dig. hände samma sak min bil 1 månad sedan. var någonstans i landet råkade du ut för det?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
en liten håla i dalarna.....
Svenska avundsjukan är fantastisk....

Länk
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Tvivlar på om de som gör dessa illdåd lider av "svensk avundsjuka".

Kan de inte bara vara knäppgökar som borde spärras in ?
Tror inte ens de fattar vad de gör och hur bilägaren drabbas.

"Två ton annars får det vara för min del"
um
20
umma
525i 24v - 91
ja det finns väl bara en sak att säga om sådant här betende, det är helt klart en fråga om storleken......
Samma sak har hänt en som jag käner här på byn. Han har en 325 e36 som någon har sparkat in hella bakskärmen på. Altid lika ireterande.
Det mest tragiska är att det händer även oss med GAMLA BMW:s, i mitt fall en e28, 518. Har nu räknat in inte mindre än 3 avbrutna antenner, 6 st repor av varierande längd och djup (en upptäckte jag när det var rostlagning på G, lång, ond och svår att komma åt)

Polarens 323 -83 har fått njurarna insparkade 5-6 ggr, blinkersen fram inslagna och fotavtryck på dörrarna...
Allt detta senaste året...

Inför livstid på dessa brott!

__
#232 E28registret
Länk
Länk
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Vet knappt vad jag skall säga.. Det låter helt sjukt!! Men då undrar jag. Är detta ett fenomen för hela svea riket eller?
Har, som tur är inte råkat ut för nåt sånt.. Fast jag parkerar på gatan. Andra jag känner med bmw har oxo fått stå i fred ;)
Men.. det dröjer väl inte i evighet för en idot får för sig nåt..
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
emfem-92b;
Dom har inte skjutit med luftgevär då?... Jag har hört om avundsjuka grannar som kan ägna sig åt dylikt!
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
jag har blivit beskjuten med luftgevär...trodde det var stenskott från nån bil men det var ca 100 meter till närmsta bil...var nog tur att snuten kom när vi letade efter dom...det var fler folk som vart drabbade men skillnaden var att jag ringde inte snuten utan tänkte slå ihjäl dom istället.....
det var två grabbar i yngre tonåren som legat i buskarna och skjutit på bilar som passerade...jobbar nu på att få namnet på dom så att man kan förklara för dom hur man känner...inte göra dom illa eller nåt bara få dom att förstå att om dom ser en svart 525a så ska dom tnka på att allt helvete kan komma över dom så det är säkrast för dom att springa!!!

Frazze

Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!!
Sani:
Visst kan dom/nån ha skjutit med luftgevär men jag tror inte det....Har mest gamla människor som grannar men självklart så skulle man ju välja att flytta in i en lägenhet nära krogen......
Nu är bakluckan omlackad kostade bara 2800kr........
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.