|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
Hej. Var å provkörde en 540 ´93 som på sistonde har börjat vibrera när man står på friläge å gasar den till ca: 1000varv, ökar man till 1500 så slutar det för att senare återkomma till och från. detta är också oerhört jobbigt om man ligger på 3:an i 50 t.ex det låter inte illa egentligen, utan hoppar som en studsboll i sätet. Dessutom verkade motorn rätt lugn och harmonisk är det motorkuddar? Man kan ha roligt även med 525ór... |
jocker18@home.se |
hörni, kom igen nu, ingen mera än ja som kännt vibrationer på låga varv??? det är ju som en massör i sätet :) Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
kanske inte tänder på alla cylindrar då. hade samma på en bil då hade jag fukt i fördelaren Once a beamer allways a beamer Länk |
|
jocker18@home.se |
ja, varför inte, det skulle det kunna vara, men den har varit lika dan ganska lång tid, dvs mer än en månad Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Prova att söka på Membran, garanterat läsning i många timmar. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
jocker18@home.se |
jag funderar på att köpa bilen med detta fel, men om det är en tändspole, insugsmembran så är det ju j-vligt bra prutmån. eller hur? för han vet ju inte själv vad felet är alltså, jag som kollar upp. Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
Jag tycker membranet borde ge fler fel, kolla om den blåryker. Tändspolar är ju inte helt gratis (speciellt inte om man måste köpa 8st). //Magnus |
|
jocker18@home.se |
okej, jag har inte kollat när han gasat om jag ska va ärlig.. men det syns inte på motorn egentligen, utan känns i stolen mest Man kan ha roligt även med 525ór... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.