|
|
|
|---|---|
| Nån som känner som jag att vi borde dra ihop ett gäng som beställer lite prylar från Amerikkatt?? | |
Lasseman3 |
OT: Blev Sonja sugen efter att ha sett en viss M3 nyckelring? :) Det finns alltid en massa kul och onödigt småplock som man kan behöva, mao jag är på! /Lasse |
|
Skojja INTE, jag vill oxå HAAAAAA :) Ha de bra Lassemannen, men duuu...när ska vi åka bil???? ;) //Sonjisen |
|
|
är på också "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Vart ifrån isf? _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
ZxD: Det får bli ett senare problem, vi får först se hur många vi blir. Har du nå förslag??? //Sonja Länk |
|
Lasseman3 |
Här finns en del onödiga prylar som BMW-nördar anser vara nödvändiga för överlevnad :) Länk Förra gången gjorde shopkeepern Kent en hjälteinsats. Info i tråden nedan: Länk Notera att de (BMW-Online) ej tar direkta beställningar från Sverige utan man måste ha nån som först köper det i USA och därefter skeppar det till Sverige. Mvh /Lasse |
|
jag är med. |
|
|
Känner en kille som är där och jobbar imellanåt, kan kolla med han... _______________________ Letar 540iA Touring 00- |
|
|
Hmm jag skall ju dit den 15:e ock kryssa lite mellan staterna, funderar skarpt på att köpa lite ventilhattar, någon som har tips på andra saker som inte går att få tag på där som är ett måste? funkar medlesmkortet som anledning till att få rabatt tro? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
pcdoktor: ska fundera på det, återkommer med mail till dig "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Kent i shopen kan få tag på dessa grejor vill ajg minans så ni behöver nog inte gruppköpa:) Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.