|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har fått en rostfläck i ena hjulhuset och söker därför en verkstad i Stockholm som kan göra ett bra jobb med att ta bort rosten och fixa lacken. Stort tack för hjälpen! Mvh Simon | |
|
Bara ett förslag: Hör med Bilvård i Solna AB. Har tyvärr inte tel nr tillhans. En kille där som heter Farshad gjorde ett bra jobb med min E-30 i Västerås (han jobbar mest i Stckm nu). Jag tror inte han är så dyr men kom överens om priset först. Ja tror att du blir nöjd. Sword |
|
|
Ta kontakt med en BMWverkstad och be dem göra en garantiförfrågan din bil täcks nog av den 6åriga rostskyddsgarantin. Asken |
|
|
Apropå det här med rostskyddsgarantin på en BMW. Gäller den enbart om rosten kommer inifrån samt att det inte ska vara dubbelplåt? ///Daniel Länk |
|
|
Bmw är VÄLDIGT frikostiga med rostskydds garantin. De gäller igentligen genomrostning men vid minsta rost skada verkar de utan problem byta ut kaross delen snällt och vänligt. Förutsättningen är att fordonet är mindre än 6 år. De kan vara lite knivigare om du har en importbil, men de går. Simon: Visa upp skadan hos bmw, de ska inte vara så på en så ny bil. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.