|
|
|
|---|---|
|
Bilen är calypsorödmet, har gått ca 14000 mil. jag har köpt nya 16" LM fälgar 225/50. 4 st allrounddäck finns. chip + filter. den är ej nedlackad..bilder finns. svensksåld abs.asc.acc.drag.m.m fullservad på bara bmw! senast förra veckan Vad tror ni jag skulle få ut av denna? tacksam för svar | |
| Är det ingen som kan värderingar här?? | |
|
Jag har hållit på mycket med värderingar, dock är jag evigt trött på alla som ständigt går till personangrepp då mina värderingar inte passar dem, dvs nivån på forumt håller på att bli allt lägre. /Simon |
|
|
Håller med Simon här, det är inte så kul att skriva i värderingsforumet då det förekommer allt för mycket pajkastning. Runt 70-90kkr värderar jag dock 320i -97 till. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Tack för stödet Kalle, det är inte för att jag har problem att motivera mina värderingar....är inte ensam om nivåerna precis, dock känns det som att jag ofta utses till den det ska spottas på. Men men, har inte gett upp helt än. /Simon |
|
|
simon_en; fortsätt med dina värderingar. Jag tycker att de är välgrundade och allt som oftast hittar du rätt nivå. VH/Robban |
|
|
Håller med copy här,det är väl endast i undantagsfall som priserna blir så höga som säljarna önskar,även om de självklart önskar att simon_en har fel(skulle inte ha något emot en högre nivå på E36 328or själv) Men det är bara att inse,det är enklare att hänga budbäraren än marknaden. Henrik |
|
|
Tycker också att det vore mycket synd om du slutade med dina värderingar, Simon. Tycker precis som Robban och Henrik att du brukar ligga rätt till, om än ofta i nederkant. Man KAN få hur mycket som helst för sin bil, men då bör man ha gott om tid att vänta på rätt köpare. Man kan inte basera en värdering på ett sådant scenario! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
anted |
Jag tror du kan få mellan 80-90kkr för den. Hade du sålt den i början av sommaren hade du säkert fått 5000kr mer. De som går till personangrepp för att de får sin bil för lågt värderad är ju bara att ignorera. De är ju trots allt bara en liten skara bmwägare som är rötägg! Låt inte rötäggen ta över genom att ge upp! // Andreas |
| whoa jag som bara ville få en värdering. Ok jag tackar iaf för dem jag fick :) | |
|
Jag skulle tro (saknar den AC?) att du får under 70 utan ac och kring 70 med. Tyvärr (för din del) så börjar skillnaderna mellan årsmodellerna suddas ut mer och mer och en e36 är oftast bara en e36 där de lågt stående 92-93orna även drar ner en 97. Sen är 320in troligtvis mer svårsåld än både 318is, 323,325 och 328. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.