|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
ant |
Ja ju mer jag har tänkt på det desto mer inser jag dumheten att inte ta tillfället i akt.. Tack Kristian!! ;-) Dryckeshållare har jag inte förstått att investera i ännu så det är lugnt.. Spypåse ska medtagas.. =D Jag beräknar att komma ned vid 20.00-21.00 ungefär.. Jag antar att jag ser var det grillas? ;) pcdoktor: Haha, ja, Kalle kanske vill låna mina vinterhjul? Dubbade och klara =D ====== Min bil:Länk |
|
Kommer ta mig ner med min e30 318is -91, med tillhörande flickvän. :) Blir väl på fredagen, runt 21. Sällar mig till grill-tokarna och drar en bärs eller två.. :) Då min pärla inte utrustats med extratillbehör såsom kombi-bagage samt fällbara baksäten, kommer vi övernatta i nåt så exotiskt som tält.. Troligen får jag inte bytt bromsar runt om innan helgen, så kommer nog ligga lågt ang. bana.. vi får se hur det löser sig. Däcken är ju nya för säsongen, samt diverse bussningar bytta, så man ska aldrig säga aldrig.. :) Helt annan bil mot bilderna på min hemsida. Ber om ursäkt för taskig update. Men, den som lever får se.. :) Vi ses till helgen..! --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
Schrimp, "Kommer ta mig ner med min e30 318is -91, med tillhörande flickvän. :)" Vad är det för flickvän du har som är tillsammans med dig bara för bilens skull? :DDD Även min flickvän är nu övertalad, och ölen hämtas imorgon, detta blir, tillsammans med NOFX-konserten i Juni, sommarens höjdpunkt för min del! Efter att ha hört planerna så ser jag starkt fram emot att få se Konstapel K. Larssons Sonderlack und Uniform :D Mvh, Kalle ==== Min bil: Länk |
|
|
Syftade mer på att hon åker med.. ;) Hennes "motorintresse" är väl något begränsat (dock är hon helfrälst i Audi TT (har väl inte lyckats helt med konverteringen här, men, har kommit över "tyska gränsen" iaf, hehe)), men, har haft ett par veckor på mig att övertala, och kan nu meddela att jag lyckats. :) Hoppas vädret låter oss alla ha en helkul helg.. --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
mackan325 |
Segla eller knutstorp eller segla eller..... Det slutar nog med segling är jag rädd. |
ant |
Jo Konstapel Larsson ska bli intressant.. =D ====== Min bil:Länk |
|
Konstapel Larssons bil är nu snart klar ;-) Hoppas bara färgen hinner torka ordentligt... Blir dock utryckning utan uniform :-D /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Jag har bokat scandic nord någon mer? Länk |
|
|
jag o min företagskompanjon (hette no1?) här två inlägg eller nåt, kommer på fredag eller lördag kör allt eller något lördag å söndag bor på scandic.. Någon mer som bor på Scandic. Kanske dricker pilsner på fredag o tittar på lördag å kör på söndag vi får väl se.... Länk |
|
|
Nu kan ni besöka min sida för en liten försmak... Achtung, achtung ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Bokat mig o min kompanjon som körde 152 km/h idag :-(( Inget körkort längre... Så jag har ett dubbelrum ensam! ;-)) (scandic) Men jag kommer givetvis... Länk |
|
|
Imorron e det dax ;)) väntar bara på ett samtal från bmw :/ cya tomorrow!! mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jag ska fara dit under lördagen. Hoppas få se lite E34 M5. //HD91 _________________________ E34 M5 Limousine register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.