|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns ett par trådar om Knutstorpsträffen, men ingen bra förteckning över vilka härifrån som ska dit. Lite sent att starta en nu kanske, men bättre sent än aldrig :) Så: Ska Du dit? Vilken dag/vilka dagar? Vilken bil kommer du i? Vilka aktiviteter tänkte Du deltaga i? Själv ska jag upp redan på Fredagkvällen 8/8 och tänkte sedan bo på campingen hela helgen tillsammans med ett lass andra tokar. Kommer med min 320i -88, tyvärr troligen utan 15" -fälgar. Blir inga banaktiviteter för min del denna gång, ska däremot försöka SE de flesta körningarna! Håll tummarna för fint väder och väl mött till helgen! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk | |
| Jag kommer! Lördag och söndag(om bilen pallar) Kommer i min 318TIC-84 rostburk med mycket motor och "nada" väghållning.Tänkte tälta där om vädret blir bra.Bankörning och kanske master starter,och självklart familjekörningen.Vi ses!!! | |
|
Jag och brorsan kommer med min bimmer båda dagarna. Tänker också tälta mellan lördag och söndag. Kommer med 535an, och som Viggens bil så är det dålig väghållning, men den är underbar att köra ändå. (15" plåtfälgar, billigt däckkonto iallafall ) Bankörning & familje körning blir det! Richard |
|
|
Jag kommer dit... med eller utan bil vet jag inte än tyvärr :/ antagligen båda dagarna. När öppnar det? nån som vet? mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Daniel, "All" info finns på: Länk |
|
|
Kommer att vara där åtminstone 1 dag, antagligen lördag. Ingen åkning bara kolla (och visa upp CoolBlue för de som vill se). De öppnar tidigt, skall du köra bankörning måste du vara där (alltså incheckad som kan ta en stund) innan 9.45. Annars är det väl bara at dyka upp runt 10-tiden ... |
|
ant |
Jag kommer att befinna mig på området hela helgen från fredag kväll. Jag antar att jag räknas in bland tokarna som Kalle pratar om.. ;) Jag kommer att åka ned i min 318is 16V -91 och bo i tält. Med 53 mil enkel resa vågar jag mig inte ut på banan men, jag kommer att njuta av er andra som åker och ställer ut. Vädret är beställt men hur leveranssäkerheten är kan jag inte uttala mig om då det har varit si och så med få det man vill till bestämda dagar.. ====== Min bil:Länk |
|
usch... kl 10..tidigt ju...tur att man bara har typ 1½ mil dit =) hehe ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
kommer på lördag och söndag får se om det blir banåka denna gång (har inte testat tidigare med bil) Vi ses där Blir det någon samkörning dit????????????????????? |
|
|
Här är en till som kommer att bo på gräsomr där nere i tält så ser ni en 850CiA så är det vi... 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Vi åker ner på Fredagen redan och stannar till söndag 850 Jaa sån är jag -------- |
|
|
Japp, jag är oxå en av Kalles tokar och jag kommer ner redan på fredag och stannar till söndag, tänker inte tälta utan jag checkar in på Hotell 530 Länk Hehe.. Jag ska även se om det går att få lite fart på Hotellet under familjekörningen på lördag. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Kommer lördag morgon, åker söndag kväll. Kör givetvis "busbilen" dit, på banan och hem! Ant// Vad feg du är ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
ant |
Kristian: Arrgh! Jag visste att det skulle komma.. Kalle hade en ide med att om jag skulle köra sönder pärlan så var det där det skulle ske.. Om hjälp finns så finns den där.. Men jag är kluven.. Depå och torrkörning kanske passar mig bäst? =) ====== Min bil:Länk |
|
Ant// Lyssna inte på Kalle. Han ska ju inte ut på banan trots att han har gångavstånd hem ;-) Ärligt talat så tror jag att du ångrar dig när du väl står där i depån och torrkör. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
ant |
Kristian: Ärligt talat så har jag stor anledning att tro dig.. Suck.. Så hur ska jag göra nu då? =\ Iofs är allt helt ok på bilen, sånär som på handbromsen, backarna lyser med sin frånvaro.. Jag fick det inte att lira helt när jag monterade nya backar. Tid för ett nytt försök finns ej inför helgen. Men ändå det känns lite oroväckande att göra något som varken jag eller bilen har gjort förut när jag är så långt hemifrån.. Det blir nog till att se och lära av er andra som vet vad det handlar om.. Tyvärr. Nästa år kanske. ====== Min bil:Länk |
|
Ska köra både lördag och söndag med min M3:a (med nya R-däck=) ska oxå tälta där! /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
ant |
Det är inte lätt när man är lättövertalad.. Nu så ligger det till så att på lördag kommer jag att se och lära som det så fint heter. Sedan på söndag kommer jag att rulla ut för att få en premiär på mitt banåkande. Så Kalle, nu är du så god och åker med mig på söndagen runt ringen.. =) Det pirrar redan.. =) ====== Min bil:Länk |
|
Ant, Ord och inga visor :D Hoppas att du har en sån där fin dryckeshållare som tål vibrationer, och ett rejält lass spypåsar :))) Skämt å sido så ska det bara bli kul :) Detta blir ju bara bättre och bättre! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag måste ju säga att Kalle är den största token om han skall köra upp till knutstorp utan fälgar ; ) vi är på plats vid 14.00-15.00 på fredagen. Grillning och ölhävning kommer att utövas på minst ett ställe vid banan ; ) under fredagskvällen. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Söndag Familjekörning 540n |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.