|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Kör ni sönder era spoilers på vintern när bilen är lägre? |
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Jag har kört på dåliga vägar både på sommar och vinter och har inte kört i något allvarligt Mvh Rolf Black shining beauty |
| känns som man ska sänka en hel del för det..jag har "standardsänkning" och det funkar utmärkt. | |
|
min är sänkt 2cm runt om och de är inga problem å då bo jag ändå uppe i norr me mycke snö;) Länk |
|
|
min frontspoiler klarade sig hela vintern med fabrikssänkning (tror det var 40/15) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Min är sänkt F60/B40..klarat mig 2 vintrar iaf..men låter lite illa ibland när snön har frusit och man plogar me spoilern.. //Roffa -------- Min BMW - Länk |
|
| Roffa: kollade på bilderna på din bil... är den verkligen sänkt 60/40 på bilderna? inga problem med att fälgarna tar i eller har du valsat ut skärmarna? | |
|
Nej bilderna är tagna före sänkning..hade endast sänkfjädrar fram på bilderna..(40mm)..nu har jag komplett väghållningskit med dämpare..runt om. Fick modifiera lite bak..byggde en distansplatta på ca 1cm..+ att jag har kapat bort kanten som går in på bakskärmarna då det tog i hela tiden..nu tar det aldrig i inte ens med 3 pers i baksätet..fram har det inte inte vart några problem alls. //Roffa -------- Min BMW - Länk |
|
| Jorå en Is-läpp per vinter ungefär....... Till denna vinter har jag införskaffat mig en reiger infinity spoiler med det rätta snöskrape stuket och bultat den med 9 st M6 så denna vinter kommer kommunen att ha möjlighet till extra långa fikaraster (i alla fall när jag är ute och glider/ställer i staden) :=) | |
|
Sniper: Jag sänkte min med 45/45 å den blev bra mycke lägre än Roffas bil!!! Har tyvärr inga bilder än! Mina skämkanter går över mina bakhjul när bilen står sitt å är olastad, ser bara en liten bit utav gummit i överkant!! å det sitter 265/35-18 Alpina hjul till E39 med 5mm spacers!! har även inga problem med att fälgarna fram tar någonstans utan spacers! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.