AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
481

Ni som sänkt era E34

-BeeMWe-
Kör ni sönder era spoilers på vintern när bilen är lägre?
Ro
316
Rolf Ohlsson
X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line
Amazon 122s -66
635csi -82/83 Alpina B9
Renault Master 1 -88

Jag har kört på dåliga vägar både på sommar och vinter och har inte kört i något allvarligt

Mvh
Rolf

Black shining beauty
fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
känns som man ska sänka en hel del för det..jag har "standardsänkning" och det funkar utmärkt.
or
53
orutin
520 -88
min är sänkt 2cm runt om och de är inga problem å då bo jag ändå uppe i norr me mycke snö;)

Länk
min frontspoiler klarade sig hela vintern med fabrikssänkning (tror det var 40/15)

"Brings Me Women" (Hur det ska gå till?)
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Min är sänkt F60/B40..klarat mig 2 vintrar iaf..men låter lite illa ibland när snön har frusit och man plogar me spoilern..

//Roffa

--------
Min BMW - Länk
sn
10
sniper
525 -95
320 -86
Roffa: kollade på bilderna på din bil... är den verkligen sänkt 60/40 på bilderna? inga problem med att fälgarna tar i eller har du valsat ut skärmarna?
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Nej bilderna är tagna före sänkning..hade endast sänkfjädrar fram på bilderna..(40mm)..nu har jag komplett väghållningskit med dämpare..runt om.

Fick modifiera lite bak..byggde en distansplatta på ca 1cm..+ att jag har kapat bort kanten som går in på bakskärmarna då det tog i hela tiden..nu tar det aldrig i inte ens med 3 pers i baksätet..fram har det inte inte vart några problem alls.

//Roffa

--------
Min BMW - Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jorå en Is-läpp per vinter ungefär....... Till denna vinter har jag införskaffat mig en reiger infinity spoiler med det rätta snöskrape stuket och bultat den med 9 st M6 så denna vinter kommer kommunen att ha möjlighet till extra långa fikaraster (i alla fall när jag är ute och glider/ställer i staden) :=)
Sniper: Jag sänkte min med 45/45 å den blev bra mycke lägre än Roffas bil!!! Har tyvärr inga bilder än!
Mina skämkanter går över mina bakhjul när bilen står sitt å är olastad, ser bara en liten bit utav gummit i överkant!! å det sitter 265/35-18 Alpina hjul till E39 med 5mm spacers!! har även inga problem med att fälgarna fram tar någonstans utan spacers!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.