|
|
|
|---|---|
|
Funderar på o köpa en 325a E36. Har hittat en 92a som det begärs 48 000 för. Bilen ser ut att vara i fint skick. Taklucka, ej el. Elspeglar. INGET skinn, elhissar eller AC. Bilen har gått runt 13000 o är importerad för ca 1,5år sedan från tyskland. 16" fälgar med två dåliga sommardäck. 15" med bra vinterdäck. Några småfel, kupéfläkten funkar bara på högsta läget (motståndet trasigt) Ena handbromswiren är av Är denna verkligen värd 48k? Tycker det verkar lite mycket med tanke på hur snålt utrustad den är. Mvh Peter | |
Shady |
jo det lät lite väl mycke.. den blir nog väldigt svårsåld när du ska sälja den vidare utan ac elhissar.. |
|
Vad är normalt att betala för en sån här bil då på ett ungefär? Tänkte också på det där med AC o liknanade, är ju nästan standard på de flesta bilarna idag. Hur svårt och dyrt är det att eftermontera elhissar? |
|
Shady |
jag skulle ge någonstans runt 40.000 för den...kanske lite mindre pga att den saknar rätt mycke utrustning.. |
|
Joo, lite snålt med utrustning är det ju. Elhissar o skinnstolar går ju lätt o slänga i kanske, men ACn är ju värre. Kostar väl mer än det smakar i slutänden... Ska meddela detta till säljaren o se vad han säger... |
|
Shady |
jo AC e tydligen svindyrt att stoppa in hörde mig för vad det skulle kosta att stoppa in i min och svaret blev lika mycket som bilen är värd |
|
Misstänkte det... Är ju många dyra delar som ska dit. Bara kompressorn kostar väl 5000 säkert... Men med elhissar och taklucka så KAN man ju leva utan AC. Men nu var det ju inte elhissar som sagt... Börjar inse mer och mer att 48 000 för den här bilen är på tok för mycket. Hur fin den än må vara när jag kollar på den... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.