|
|
|
|---|---|
|
Jag hade några riktigt fulla små repor och stenskott på min bil efter snart 30 000mil. Så under semestern tänkte jag att jag skulle göra nått åt dem... Är inte så förtjust i att fylla repor och små sten skott med orginal kulören på en svart bil då jag tycker att det syns lite väll mycket att den är bättrad. Hade en ganska lång repa på motor huven efter en liten olycka med sämskin och en liten sten jag hade missat. Den var inte så djup men fem cm lång. Hade dock gått ner till den vita grundlacken eller vad det nu är. Jag tog lite mattsvart färg på en tops och fyllde i repan med. Klantig som man är så blev det lite väll mycket. Lyckades så klart lägga lite utanför. Tänkte tanken att man skulle ta fram tinnern och ta bort färgen, då jag kom på att sonax flytande polisch faktiskt tar bort mattsvart färg. Så jag lät det torka ungefär 4 timmar gick sen på med polisch. WOW....fick bort allt utom det som satt i repan, resultatet blev kanon bra så jag fortsatte på alla ytliga stenskott med lika ba resultat. Nu syns det knappt att bilen är bättrad. Ser bara ut som mycket lätta stenskott som bara syns vid en mycket nogran granskning. Kan bara rekomendera, med undantaget att det är på egenrisk.... | |
|
hmm kan värt en test på 525:an Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.