|
|
|
|---|---|
|
Hej Till att börja med: har sökt inlägg utan resultat!!! Jag har beställt mekonomens sänkningssats till min lilla 316 e36, (den sats som sänker 30/? mm) sänker den 15 mm bak eller sänker den 30 mm runt om?? , det är väl kilens som tillverkar dom fjädrarna?. brukar man erhålla lovad sänkning med dom? min fjädring är rätt fast, men jag vill närmare marken detta står i specen på mekonomens hemsida: sedan, coupé, ej bilar med M-kit 30mm "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) | |
|
Beror ju helt på vad du har för fjädrar idag.. men det ska väl sänka 30 mm jämfört med nya orginalfjädrar.. Bilarna har ju en tendens att sänka sig själv efter några år =) |
|
|
det är standardfjädrar som sitter på nu, hög som ett höghus :(, men fjädrarna känns fräscha som sitter nu "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Tjena Undrar bara hur e kvaliten på fjädrarna.. går själv i sänknings tankar... råd o tips tack.. Mvh Bamse78 |
|
|
ingen som har den blekaste? "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| den sänker 30 runt om ......pucko! jag sa ju det i helgen | |
|
jasså du, har lyckats registrera dig du också D_man!!! =) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| den kommer i morgon då får du nå skruvning :) | |
| ä ta fram vinkelkapen och kapa ett par väder | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.