|
|
|
|---|---|
|
Här sker det saker minsann.. Är det fler än jag som istället för det "smala gråa" forumet ibland får upp ett "stort vitt" med typsnitt på 22 eller så? (i 1200X800) Började idag.. Dessutom kan jag se era IP-adresser! Brukar väl man inte göra va? Två bilar är fler än en.. | |
|
...dessutom är det seeeegt. Plus att texten till vänster försvinner ibland! Håller jag på att bli galen? För mycket öl? Hua! Två bilar är fler än en.. |
|
|
Verkar vara något skumt med CSS-filen/filerna som sköter utseendet i tabellerna... Kan säkert bero på lite strul med webbservern. IP-nummerna finns där alltid, det är bara det att de inte syns i vanliga fall då färgen på texten är samma som bakgrunden, markera ett helt inlägg och kolla... |
|
| Jupp. Lika här samt även på annonserna... | |
|
davidvpt: Du har så rätt så..! Kul att jag inte höll på att bli galen. Eller (hemska tanke) druckit för många öl.... Två bilar är fler än en.. |
|
|
-->MetallicaMats..galen kan man bli..men man kan aldrig dricka för många öl.... |
|
|
Muahaha.. Söndag! Nu börjas det igen! Samma jobbiga saker som sist. Vad är detta! Tommie på BMW-Power ville ha en skärmkopia sist.. Kan nån säga hur man gör en "skärmdump" i Win. XP.Pro.? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Tryck "print screen" o klistra in i paint eller liknande o spara... Snart med ny motor ;) |
|
|
upplever forumet som lit eskumt nu, man får trycka på forumlänken 2 ggr innan man tar sig in på forumet (första gången man trycker på forumlänken uppdateras huvudsidan) trots rensad cache osv. IE 6 MED win XP sitter jag på |
|
| Jajjemän Patrik. Lika här också fast jag kör Mozilla 1.5 och XP. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.