|
|
|
|---|---|
|
tjenare. jag har en 520i -83 som har gått 17800mil. den är i hyfsat skick. en kompis har en 323i -79 som har gått ungefär lika långt .. båda bilarna är i ungefär samma skick .. tycker ni att jag ska byta? tycker själv att 520on är lite slö och tråkig att köra .. vad får jag ut för respektive bil. är det vettigt att byta ifall man tänker på vad man får ut för dem? tacksam för svar och tips! MVh Micke | |
bmwracing |
Byt! Det skulle iaf. jag göra direkt. E21:an är buskul. Sen är dom nog mer eftertraktade än en 520... |
|
Jag vet iaf vad min kille skulle ha gjort, byt till sig den. Jag skulle nog oxå ha bytt. ______ bmw323.cbj.net |
|
|
BYT! 323an är bland det roligaste du kan ratta! Och det livsfarligaste vintertid :-) MVH, E38B12 |
|
| Skulle oxå ha bytt | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja det råder ju ingen tvekan. 323i E21 börjar ju uppnå lite kultstatus nu och de blir ju färre i rask takt har jag märkt (och själv bidragit till). En sur gammal 520 E28 är ju inget samlarobjekt direkt, om det nu är det man vill ha. 323:an är dessutom ovanligt välbalanserad i motor och chassie. /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Bmw-beroende, men så är det ju skillnad på 520 och 520 :) Nord |
|
|
tack för alla svar. är jävligt sugen själv. men mor å far är storskeptisk .. ska iaf å provköra lite imorn .. *leeeeeka* :D ska övertala morsfars också .. :> eller iaf försöka |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Nord: Hur menar du? En 520 har ju inte de allra bästa förutsättningarna att piska porschar, de är ju heller inte speciellt eftertraktade. Tacka vet jag M5 E28, då rör det på sig ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
| Inget svårt val, hade bytt mig till E21:an direkt, om dom nu är i ungefär likvärdigt skick! | |
|
ja var å provkörde den idag .. han inte ens börja leka inann ja hörde att en drivknut eller nånting levde jävel .. sen så verkade hjullagret vänster bak vara konstigt också .. :( så ja tror inte de blir någe byte .. var dock jävligt sugen .. :/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.